maandag 13 juli 2009

Welkom op mijn blog!:)



Ik vertrek 16 augustus voor een jaar naar Mexico, Aguascalientes. Ik zal daar verblijven in een gastgezin. Ik heb 4 zussen Alejandra (19), Emilia (18); Diana (16) en Paulina (13); Emilia gaat ook een jaar op uitwisseling naar Taiwan. Ik heb al veel contact gehad en mijn zussen zijn echt superleuk. Ik zal daar mijn zesde middelbaar opnieuw doen. Ik ga proberen jullie hier wat op de hoogte te houden van wat ik daar allemaal uitspook!;-) Veel plezier op mijn blog!

9 opmerkingen:

  1. héhé 1e post!! Ge stelt mij dan wel keer voor aan de 3 oudste? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe!
    Tis gelukt om een blog te maken :).
    Zoals belooft staat je afscheidspresent klaar. Ik moet je zien zaterdag 8 augustus, aaaaaaaaaaaaaah!
    Neeeeeeeee!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yes, zo hebben wij veel te doen en te lezen, al die blogs die we moeten volgen....
    Leuk Fem, veel plezier. Weet dat de eerste dagen zeker een cultuurschok zullen zijn,kijk maar naar LIne, maar jij bent ook zo een positieve vrolijke meid, dat ook jij al na enkele dagen aangepast zal zijn. We lezen met je mee. +Dikke kus, Mieke en Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Femke,
    Ik heb je niet meer kunnen zien maar ik heb net het berichtje gekregen van mama dat je goed aangekomen bent.
    Ik ben heel blij dat je reis zo goed verlopen is en ik zie aan de foto's dat je daar zal wonen in een kasteel !! wow hopelijk is het ook een lieve en gezellige familie maar dat zal wel ! Ze mogen van geluk spreken zo'n toffe madame als gij op bezoek te hebben !
    Ik zal je blog regelmatig lezen dus stuur af en toe een berichtje hé ?? dikke kus en enjoy !!Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve tante Tania:)
    Ja ik ben hier goed aangekomen. in een super familie beland en inderdaad een kasteel!:p het is hier supr morgen eerste dag school. ik moet dringend op mijn reisverslag doen op mijn blog maar ik heb hier al zoveel gedaan!! dikke zoen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Feemiee!
    Je gaat het echt superdeduper doen daar! Gewoon altijd chill blijven, veel contacten leggen dan moet je altijd bezig zijn en niet te veel aan ons thus denken!Goed studeren, (da hoeft nie ze:p), gewoon veel spaans praten da je het dan ons ook kunt leren! Wij zitten hier elke dag aan jou te denken en dat zal ik zeker thuis tijdens de saaie lessen ook doen (veel dus)! Het ziet ernaar uit dat je familie van plan is, je veel te laten zien en doen, dus dat is superpositief! Zo kunnen we veel lezen op je blog en kunnen we je leven daar even goed meevolgen als in belgiëland(of mss wel beter!:p) Ik ga je absoluut veel berichtjes sturen en mijn vriendinnen ook eens iets laten sturen! Zo gaan je sociale contacten in belgië ook niet kwijt!:D Ja, het eten, is wat pikant maar dat word je zeker snel gewoon en stiekem hoop ik dat er daar ook wat chocolade is! Je hebt alvast veel leuks meegemaakt in die 1 of 2 dagen daar, hopelijk blijft dat zo! Dikke kus!
    Ik hou van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey sil:)

    super dat je nu ook berichtjes kunt typen dat is echt superleuk voor mij om dat allemaal te lezen en helpt echt op de moelijkere momenten.. ik denk ook veel aan jullie en zal zoveel mogelijk op mijn blog proberen schrijven maar zoals ge kunt zien heb ik net een gigalang bericht gepost met gans de uitleg van mijn vlucht haha! dikke zoen
    hou ook van jou! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. femmie girl !
    superleuke fto's vn da uitgaan !
    we zitten hier te bellen me muti !
    en ze zit supergrappig te doen !
    en jair was dan ook efjes vr de webcam
    gekomen en muti zat daar echt hilarisch mee te
    spreken ! we zitten ons hier kapot te lachen !
    echt grappig ! 't is hier superwarm !
    we zitten hier te zweten jong !
    doe daar de groetjes aan je
    zussen,je ouders en misschien ook je nichtje
    als die daar ook is !
    nog veel succes op school en trekt het
    u daar ni te veel aan hé da ze daar
    allemaal op hun pc zitten!
    laat je kontje daar maar ruiken :p!
    superveel kusjes !
    love you !
    miss you !
    you know you love us !
    XOXO A.R. en S.R.!
    anke en silke dus!
    we denken veel aan jou ! <3
    smak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heej femie!!
    tis wa veel te lang geleden maat.. en nu zijde nog keer een jaar weg !
    kvind wel mega cool dade da doet ze,ik zou da nooit durven :p
    Hopelijk is het daar wat leuk en leer je rap wat spaans of mexicaans wat het daar ook is :p
    en goe leren he,ma normaal isda geen probleem he vr jou behalve met die taal natuurlijk zulde er soms wel nie teveel van verstaan zeker int begin..
    maar ale kzal je wel nog keer horen he !
    veel plezier!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen