woensdag 25 november 2009

16 november, ja mama, u liefste dochertje is 18 geworden.. Helemaal volwassen.. Toch beetje raar om mijn verjaardag en dan wel nog mijn 18de in Mexico te vieren:p 's Morgens heb ik eerst lang uitgeslapen, want ik was nog zeer moe van de trip van Zacatecas en snachts waren er al 2 vrienden gekomen om mij gelukkige verjaardag te wensen :). Die nacht ook hebben Paulina, Diana en ik films gekeken, waarbij ik bij de 2de film al in slaap was gevallen en de volgende ochtend dus in diana haar bed wakker werd hehe :). Smiddags ben ik samen met de intercambios beetje gaan rondhangen in het centrum en niets doen en savonds zijn we dan naar een andere stad gereden om daar klein feestje te bouwen :). Van de mama heb ik een kleedje gekregen om uit te gaan, superlief :) Maar eigenlijk was mijn 18de verjaardag niet zoo speciaal, maar geen probleem back in belgium, wordt het big party! haha!
De rest van de week is vrij gewoontjes gepasseerd. Vrijdag was het Festival de Vida, waar ik weer moest optreden. Maar nu moest ik met 2 dansen van hedendaagse dans, 2 dansen van Bailes de salon (tango en swing) en dan nog met body balance optreden. Dus ik moest gans de avond optreden, rap rap verwisselen van kleren, optreden, weer verwisselen, tussendoor nog eens oefenen, stressy, maar superleuk:) Maar wel niet zo goed voor mijn gezondheid, in Zacatecas was Angelique wat ziek en ook Diana hoestte en aangezien ik met beide geslapen heb, ben ik dus ook ziek. Vrijdagavond achter al die adrenaline van het optreden, was ik op. Ik was doodmoe, thuisgekomen en direct in slaap gevallen. Die avond mochten we niet uitgaan van de ouders want zij waren niet thuis ze waren naar een begrafenis of zoiets. Allesinds vond ik dat niet zo erg aangezien ik me doodmoe en ziek voelde. Aangezien we niet mochten uitgaan hebben Diana en Alejandra paar vrienden thuis uitgenodigd en dan zijn we om 23u30 nog gaan avondeten dus ik zat ik dan toch niet voor half 1 in mijn bedje :s. Zaterdag lang geslapen en smiddags naar el rancho, waar ik wat gerust heb, aangezien ik me nog steeds zwak voelde. Eerst mochten we zaterdagavond niet uitgaan omdat ik teveel hoeste, te ziek was, maar uiteindelijk mochten we toch gaan:) We hadden een toffe, korte uitgang. We waren laat vertrokken en vroeg terug thuis (rond 00u30). Diana en ik moesten van de mama nog een thee gaan drinken voor onze hoest, en het was echt gezellig, we hebben echt roddeltantes gespeeld!! Allé vooral Diana dan, haha! Rond 2u30 zijn we dan gaan slapen. Niet zo een goed idee natuurlijk van Femke om uitgaan en zolang op te blijven als ze ziek is eh.. Maar ja ge kent mij zolang dat ik niet echt echt ziek ben, blijf ik doorgaan eh.. Zondag was een rustig dagje, niets doen. Gisteren ben ik wel naar school gegaan maar voelde ik me eigenlijk echt zwak. En vandaag ben ik niet opgestaan om naar school te gaan. Ik voelde me te ziek, dus vandaag zit ik al een ganse dag thuis. De mama zei dat ze met mij naar de dokter zou gaan, ik mocht kiezen dewelke de gewone of de chinese.. Alejandra en Paulina gaan alletwee naar de chinese en komen dan thuis me van die rode bollen. Ik wou keer weten wat die deed en of het mij zou helpen; het heeft Alejandra van haar hoest geholpen dusja.. 'Naalden' in mijn keel, achter mijn oren, borstkast en polsen en dan allemaal draden eraan en zo gelijk kleine korte shokjes voor 20 min!! Daarna de naalden der allemaal uit en dan.. Ze pakt een soort van glas, mini bokaal, laat een vlam kort erin en dan ploep op mijn rug en borstkas. 3 op mijn borstkas en 6 op mijne rug.. Voor 10 min zuigen die heel u huid op, echt raar gevoel en eerste 2 min doet dat wel nog wat pijn. Er was ene op mijn borstkas die echt bleef wel pijndoen, die andere voelde ik wel zwaar maar deden niet echt pijn. Dus nu heb ik een lichaam met rode bollen, zeer sexy :D Maar dus ik mag 2 dagen niet meer naar school gaan, waardoor ik ook niet kan deelnemen aan laatste dansoptreden en dat het semester voor mij voorbij is.. Want morgen (woensdag) is de laatste dag school.. Vrijdag beginnen de 'final exams', dus ik begin pas terug normaal naar school te gaan de 11ste januari!!

7 opmerkingen:

  1. Dag femke!

    Plaatstelijke wonderdokters, pas er maar een beetje voor op he :p Wat me wel opvalt is al dat uitgaan, man man man. En die fotoshoots, je zit daar precies bij de beau monde van Mexico ze ;)
    Hier alles nog steeds zn gewone gangetje, bijna blok, de spanning begint te stijgen! Hele dikke kus vanuit België xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Jolientje!:)
    Haha idd, wel we zullen zien of het werkt of niet eh:p
    Haha, iedereen zegt dat tegen mij da ik alleen maar uitga, haha, maar hier is dat dus doodgewoon.. wel cool :) vrijdag beginnen de examens ma vrijdagavond en zaterdag gaan we gewoon ook uit.. da zou gene waar zijn in Belgie eh :p:)
    Uhu, bijna blok.. kant geloven, kwens je alles veeeeeel succes!
    Dikke zoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Femke, gelukkige verjaardag nog... doet raar hé, verjaren zonder jouw eigenste familie bij jou. Matti verjaarde ooit in Bolivia, bij Ben en Eve. Zo had hij toch wat dichte familie. Hij werd 19 daar, maar voor ons was het raar. Je mist dat toch hoor.
    Je hebt het daar goed hé meisje. Dat lijkt toch uit je berichten. Inderdaad veel uitgaan, weinig school. T zal weer aanpassen worden, eens je terug bent in homeland. Geniet er nog maar van. Voor ons nog 2 weken en we zitten op hetzelfde continent als jij.... bij LINE. JOEPIE ; kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. FEMKE !!! Wanneer schrijf je nog eens iets ?? Ik kijk ernaar uit !!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je verjaardag. Fijn dat je een kleedje kreeg van de mama. Ik stuurde je chocolade en 2 paar kousen met nopjes onderaan. Nog niet ontvangen? Niet mogelijk...!!!
    Uw bezoek aan de chinese dokter zal je wel bij blijven. Lijkt wel op acupunctuur. Ben je nu genezen? Je gaat pas terug naar school op 11 januari 2010. En waar? Dan nog altijd in Aquascalientes?

    Muti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amaai crazy doctors daar :)- maar er zit zeker iets in! hopelijk ben je al beter
    hier ten huize Acke starten de examens vandaag: Batist is weer wreed op zijn gemak (je kent hem)en zoë iets minder , maar t rooster valt gelukkig mee , duimen dus vooral voor wiskunde en geschiedenis...
    ikzelf heb het razend druk met mijn nieuw bureau (in januari is het zover) en we zitten hier -na 6 weken- nog altijd met werkvolk (gevelwerken)en gaan o zo blij zijn als ze weg zijn...
    tot zover kort nieuws uit Gent, take care en asta la proxima!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar blijven die berichtjes.... ????

    Kus kusssss

    BeantwoordenVerwijderen