dinsdag 17 november 2009

Weekend 14-15 november

Este fin de semana fuimos a Zacatecas con todos los intercambistas:) estuvo muy muy padre!:) El papa de Chris, mi mejor amigo jajajaj, nos invito a todos porque el tiene muchos hoteles alla. Salimos el viernes pasado en la noche a las 7 y media. Cuando llegamos alla, fuimos arriba al techo y alla habia una vista muy bonita con las estrellas, las casas juntas y todos los edificios. Parecia como si estubieramos en Italia. Hacia mucho frio y tuve mucho sueño entonces fui a dormir. El sabado en la manana fuimos a vistar el fabrica de corona; daarna hebben ze ons bier gegeven om te proeven haha! Terwijl dat we op een 'Rotary-trip' waren en we van de Rotary normaal niet mogen drinken, hoe absurd toch? Daarna zijn we naar La Comida de Rotarios gegaan, waar we dus gewoon geheten hebben. En ze hebben iedereen tequila gegeven, we moesten dat proeven, haha, opnieuw zeer contradictorisch pero ya no nos importa.. Toen we terug op weg waren naar het hotel was ik supermoe, had ik wat hoofdpijn en wou ik rusten, maar ik had beloofd om silke te helpen met haar huiswerk.. Daarna toch nog kort wat kunnen rusten:) We zijn allemaal samen, ook met de intercambios van Zacatecas, naar Life, een club, gegaan superwijs! We hebben ons daar goe geamuseerd, tot in een gat van de nacht :) Terug in het hotel hebben we nog een reunitje gehouden in een van de kamers en om 5u zijn we dan toch gaan slapen, want om 7u moesten we er weer uit.. El domingo fuimos a la mina para ver las montañas y fuimos adentro!!!! Estuvo muy padre:) Zondag hebben we dus de mijn bezocht, was wel cool:) speciaal om te zien en och beetje eng om te weten dat je zoo diep onder de grond zit.. Daarna helemaal het omgekeerde, vlogen we de lucht in:p We zijn met een telecabine, wat me enorm deed denken aan skivakantie, heimwee, heimwee, heimwee:p, naar een hoogtepunt gegaan waar we een prachtig zicht hadden over de stad:) Daarna zijn we nog een museum gaan bezoeken, was iets minder interessant waarschijnelijk omdat we allemaal zo moe waren, hahah :) Terug met busje naar Aguascalientes en dan hebben we allemaal samen in Altaria geheten:)

3 opmerkingen:

  1. Fem, dat is niet jij die schrijft hé; Trouwens de persoon die schrijft maakt volgens mij toch enkele fouten, dus het is geen Mexicaan, maar ene van de andere intercambios. Van welk land is hij/zij?
    Estuvo muy padre??? Wat wil die daar mee zeggen ? Het was heel leuk?
    En zou jij je paswoord keer niet veranderen? Of vind jij het niet erg dat er iemand jouw FB en jouw blog zomaar kan aanpassen zoals hij/zij wil?
    KuS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mieke, ik heb het wel geschrven maar idd met wat hulp van Chris, een andere intercambio van Amerika. Kweet dat er wat fouten instaan dat komt omdat ik nog niet klaar was, maar ik had dat in de les geschreven en moest veranderen van les dusja had ik geen tijd meer hahah! Ja estuvo muy padre, het was heel leuk :) nenen, niemand weet het ze, ik ben er altijd bij :)
    Dikke zoen!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees op woe. 16.12.09 over de posada en de desserts. De mousse de tequila interesseert mij. Recept aan Muti doorsturen hoor.
    Vrijd. 18.12.09 heb je een school bezocht van El Padrino de Diana. Goed dat je dat eens gezien hebt.
    Nieuws van hier heb je al via Skype gekregen. Dus weet je dat Yaya hier is omdat tante Laura in het zorgenhotel bij Ruth is. Ik heb deze avond gebeld en had Kora aan de lijn. Yaya was er ook en ging daar blijven slapen bij tante Laura. Alles is stabiel maar ze eet niet meer en zal stilletjes van ons weggaan denk ik.
    Als het niet te druk wordt ga ik morgenavond naar Latem, maar het is hier vreselijk koud en gevaarlijk op de weg. Zo'n winter herinneren we ons niet meer.
    Ik moet je feitelijk eerst een gelukkig nieuwjaar wensen en ook aan je familie daar. Straks verhuis je naar een andere familie met 2 kleine kindjes. Gelukkig ga je verder naar dezelfde school.
    Ik hou je op de hoogte wanneer de Riedertjes hier bij mij komen nieuwjaren en zal natuurlijk rekening houden met een nieuwjaarsgeschenk voor jou ook.
    Dag lieve Fem uw mail adres blijft toch hetzelfde?
    Muchos besos. Mijn Spaans gaat hier niet vooruit.
    Proficiat, je schrijft nu en dan in het Spaans en het is te lastig voor mij om daar iets van te maken, ja hier en daar een woord........

    BeantwoordenVerwijderen