donderdag 8 oktober 2009

Dinsdag en woensdag

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb eh.. Normaal doe ik dat elke dinsdag en donderdagochtend op school omdat ik dan een vrij uurtje heb. Maar dinsdag lag ik lekker te slapen in mijn bedje want het tweede uur had ik normaal examen en dat doe ik niet mee dus dinsdag begon ik pas om 11u30. Toen ik dan op school kwam, dus speciaal naar school voor 1,5u Franse les, mocht ik niet binnen omdat ze ook examen hadden hahah, dus ik was naar school, gekomen voor niets! Maar ja eigenlijk was het totaal niet erg want ik ben dan gaan ontbijten met een groepje vrienden. Met 8 man in een mini-autootje, ik op de schoot van Diana, gans tijd met mijn hoofd gebukt, kvoel het nog in mijn rug!:s Maar het was wel leuk:) Verder had ik dinsdagmiddag mijn dansles, die ik nog altijd superleuk vind:) Daarna hebben Diana, Vanya en ik ons klaargemaakt, gelijk dat we zouden uitgaan. Diana moest samen met nog anderen een project doen, iets van een reclame of zoiets voor parfum en hebben we dus zo'n hele fotoshoot (professionele) gedaan!! We waren met 3 jongens en 5 meisjes:) Echt cool! Van 9u tot 11u ofzo echt lang.. want ik was toch ook wel wat moe van mijn dansles ze.. en daarna zijn we (D.,V. & ik) nog naar een bar geweest want het was de verjaardag van Philippe, een van de studenten uit mijn Spaanse les:) Het was gezellig en een leuke afsluiter van de dag. Om 1u15 lag ik dan eindelijk in mijn bedje :) 
De volgende dag hadden we allemaal examen van fysica. Doordat ik de ganse namiddag op school was gebleven (praten en dan dansles) was ik dat totaal vergeten, haha dus heb ik in mijn wiskundeles vlug is gekeken over wat dat examen eigenlijk ging gaan, haha:) Oja en ik heb mijn examen van wiskunde terug gekregen 94 zonder iets te doen, me like (eh, Ellen)! Gisteren was ik dus om 10u alweer klaar, want daarna had ik Arte y Cultura maar het was ook examen. Dus heb ik Diego, een goede vriend, een beetje geholpen met het leren van fysica want hij had het later op die dag. Om 11u30 zijn we met 4 meisjes gaan ontbijten:) Gezellig. Daarna ben ik nog eens naar Body Balance gegaan. :) Toen we aan het wachten waren op de mama, kwam een vriend naar mij om te zeggen dat hij "kick out for the whole year"van de franse les en dat hij voor een gans jaar een nul heeft. En een van de redenen is omdat ik hem geholpen heb met zijn project van Frans!! Hij had niet over mijn handschrift geschreven wat niet echt slim is natuurlijk.. verder kan die leerkracht hem niet uitstaan en is hij iemand die toch beetje agressief is en dat het hem eigenlijk allemaal niet kan schelen dusja. Het is gewoon raar want ik heb verschillende mensen geholpen en toch is hij de enige ochja, we zullen zien eh.. Gisteren hadden we classe de caballo waardoor mijn poep nu pijndoet haha! Mijn paard is echt 4 keer gestruikeld ofzo, waardoor het zo naar beneden ging en ik er bijna aflag, echt eng! De laatste keer lag ik er echt bijna af en begon ik dingen in het nederlands te roepen en Diana, Paulina en de leerkracht natuurlijk keihard lachen!! haha! Daarna hebben we nog vlechtjes gemaakt in de manen:). Daarna zou ik dan met Angilique naar starbucks, maar ik zou haar eerste nog bellen, maar dat nummer werkte niet en dus belde ik naar haar huis en haar mama zei dat ze weg was. Dus ben ik dan toch naar Starbucks gegaan, maar ondertussen zal zij al terug naar huis gegaan zijn.. Maar er waren daar nog een paar andere uitwisselingsstudenten dus ben ik bij hen gebleven, wat nog gezellig was:)

2 opmerkingen:

  1. O reacties dat mag niet. Muti zegt
    Dankzij uw Spaanse les doe je daar van alles, teveel om op te noemen en blijkbaar geen enkel probleem met de taal. Ik heb gelezen over je les paardrijden en heb dus zelf mijn woordenboek uitgehaald voor het woord : CLASE DE CABALLO".
    een renpaard die geklasserd is??? (Clase = 1 S )
    Gelukkig ben je er niet afgevallen en daarvoor heeft je paard nadien vlechtjes in de manen gekregen. Goed zo Femmie, wat heb je daar een leuke tijd.
    Muchos besos van Muti

    BeantwoordenVerwijderen
  2. clase de caballo is gewoon gaan klas van het paardrijden, dus paardrijles..
    Ja ik amuseer me wel! dikke zoen!

    BeantwoordenVerwijderen