dinsdag 13 oktober 2009

Zaterdagavond mochten we niet uitgaan van de mama. Diana werd zot! haha! Gans de tijd op haar bed aan het springen en mamamamammama ik wil uitgaan hahah supergrappig! Maarja het is dus niet gelukt, we mochten niet naar een club gaan. Dus zijn we naar de cinema geweest, Ale, Diana en ik want Paulina was op de ranch bij de grootouders en haar nichtjes gebleven. Diana en ik zijn smiddags nog eens naar de pressa gewandeld, door de mooie natuur en hebben dan aan het meer in het zonnetje lekker gerust:) Die natuur is daar echt ZALIG, zooo rustgevend, het is een heel andere wereld dan waar ik woon :p. Maar terug naar 's avonds.. we zijn naar The ugly Truth geweest, een typische meisjesfilm, echt zalig en Diana in haar gekke beu, was gans tijd aan het lachen, het was echt leuk! De film was gedaan om half 11 en we hadden niet echt zin om naar huis te gaan dus hebben we eerst nog een auto met 2 jonge gasten gevolgd omdat ze naar ons getuut hadden, hahah, we waren alledrie in een zotte beu :) leuk, leuk! Zondag hebben we dan superlang geslapen en smiddags zijn we dan naar Altaria gegaan. Dan zijn de ouders Paulina gaan halen in the ranch en zijn Ale, Diana en ik iets gaan eten in Altaria. Daarna zijn 2 vrienden Diana en mij nog komen ophalen en zijn we nog een ijsje gaan halen en naar een parkje geweest :p Volgend weekend blijven we zaterdagavond op de ranch want het is een verkleedparty met heel de familie omdat het vorig maand Diana haar verjaardag was en over 2 weken die van Ale en Paulina.. Ik ben benieuwd.. Over 2 weken ga ik naar Veracruz!! Samen met school, het is wel met het 3e semester, wat betekent met de 'kleine kindjes' maarja we zullen zien eh :) Ik hoop dat het leuk wordt!
Gisteren was het gewoon eerst school, smiddags mijn spaanse les, daarna rap rap naar de paardrijles, waar we gisteren grandioos te laat waren en ik nog extra want ik ben dan eerst nog met de mama naar de bank geweest om mijn trip te betalen.. Maar we hadden 2 uren les dus het was niet zoo erg.. Pas om 19:50 (onze les was gedaan om 19u) is de mama ons komen halen en ik had dansles om 20u.. Ik was ook hier grandioos te laat maarja.. en vandaag kan ik niet gaan want ik heb een rotary meeting.. Drukdrukdruk.
Normaal moest ik nu op school zijn, maar Diana had het eerste uur geen les, want de leerkracht zit met een groep lln in NY. Ik heb nooit les de dinsdag en donderdag het eerste uur, dus gingen we om 8u30 naar school gaan. Maar Diana is beetje te laat opgestaan, waardoor we te laat gingen zijn en hier is het zo dat ze je dan niet meer binnenlaten dusja zit ik nu nog altijd thuis en weet ik niet of ik naar school ga vandaag, haha!
Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke zoenen!
xfemke

4 opmerkingen:

  1. Gewoon niet te doen, ik lees telkens maar dat je dan niet naar school gaat en dan die les niet moet volgen , geen examen moet meedoen enz... het lijkt wel heel chaotisch te verlopen jouw schooldagen. Maar alé, 't is ook dat niet dat telt voor jou hé. Belangrijk is dat jij je Spaans leert En dat jij je daar goed voelt...Ik heb wel de indruk dat dit aan het loslopen is, ik lees toch veel LEUK LEUK, grappig , drukdrukdruk enz..
    Line is ook met "de kleintjes" meegeweest op uitstap. Naar Santa Fe. Met de klas van haar zus. Allemaal 15-jarigen, maar ze heeft het heel goed gehad. Dus geen nood, Fem, dat komt goed.
    Hier is het ook drukdrukdruk. Ik met lesgeven: (BTW ik geef beginners Spaans aan 7 kinderen op school : zalig! )
    Matti en Sam zijn druk bezig op school en met een project dat ze uitwerken rond zonne-energie. Peter die loopt van hier naar daar, houdt zich bezig met wijnen, met foto's, met dingen opzoeken voor Matti en Sam, met ons huis inrichten... dingen genoeg te doen.
    Morgen vertrekt Jeroen naar Peru voor 7 maand. Je kan hem ook volgen op een blog. Bij line haar blog vind je de link. Ik hop nog steeds van de ene blog naar de andere. Zo leert een mens ook nog eens wat hé. KUS , Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fem Met drukdrukdrukdruk ben je in je gewone doen hé. Leuk dat je je draai gevonden hebt. Maar wat gaan jullie toch altijd in dat shoppingcentrum gaan doen ?? En rijden jullie zomaar elke wagen achterna die eens tuut. Dat lijkt me toch wel heel uitdagend. Met zo vier dochters heeft die mama daar een fulltime job aan rondritten zeker ?? Begrijpelijk dat ze dan eens zegt dat jullie niet mochten uitgaan.
    Maak veel plezier op je reis naar Vera Cruz. Hopelijk kan je zlefs wat stranddagjes meepikken terwijl wij hier aan de winter beginnen. Dikke zoen mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hej fempyy .. ik moet eerlijk zijn dat ik de tijd niet heb om je blog te blijven volgen. af en toe lees is wel eens stukjes en dan lijkt het me wel meetevallen...
    mijn mama zei me dat je ook al minder schrijft op je blog.. dat is een goed teken.. wil zeggen dat je al meer te doen hebt..
    je zit daar ondertussen ook al een maand eh ?? of niet
    zie je de tijd gaat toch snel ? vind je niet?
    ik hooop dat alles nog goed gaat...
    het is niet omdat ik niet reageer dat ik niet aan je denk..

    hihi en veel dingen die jij verteld herken ik hier echt in Argentinie...
    LUI LUI LUI zeker met school hahaha

    dikke zoenen
    zie je graag
    Line

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel nieuws gekregen in je blog van di. 13 okt.
    Je bent naar de pressa geweest???
    Je bent nu ook geïnteresserd in de natuur. Daar had je vroeger geen tijd voor...
    Je gaat naar Vera ruz. Waar ligt dat???
    En je vliegt hier en daar en weet niet of je naar school gaat.
    Wat een leven. Als je terug thuis komt wachten de studies aan de univ. Dus profiteer maar van dit lekker leventje in Mexico.
    Je hebt toch de verjaardag van Zoê niet vergeten, gisteren 16 oktober???
    Ik moet stoppen want ik ga met Annie naar een chinese documentaire gaan kijken met inruilvouchers van het filmfestival gekregen van je mama.
    I love you

    Muti

    BeantwoordenVerwijderen