donderdag 29 oktober 2009

Woensdag 28 oktober

Happy Birthday Josefien!!:) en voor mijn little sister Happy Birthday voor morgen!! Kzie jullie  graag<3>

Gisteren was echt een superleuke dag! Eerst 2 uurtjes gewoon les, wiskunde en fysica. Daarna ben ik samen met Mafer en Christelle (2 van mijn nieuwe vriendinnen die ik leren kennen heb in Veracruz) gaan ontbijten. We zijn naar El Cuñado geweest, een van mijn lievelingsplaatsen:D. En Mafer en Christelle zijn echt 2 zotte, viejaaloocaas, wijze mensjes:) Echt gans tijd lachen en grapjes maken en eten jong niet normaal! Normaal eet ik 1 "campechana" en zij hebben mij er 2 doen eten, ik was om te ontploffen. En ze zouden mij er nog een laten eten! haha! Ik word hier zoo vet als een varken jong:s hihi.. Daarna waren ze een stukje -als grapje- weggereden zonder mij, dacht echt dat ik ging overgeven van het lachen. Mijn maag zat supervol en met dat lachen echt geen goede combinatie. En dan kwamen ze terug, stapte Mafer uit de auto om mij te roepen en is Christelle wegreden en stonden we daar met 2 superhard te lachen, echt zotjes. En al die mensjes die werken in de tacos kijken naar ons haha, man, ik heb mij echt zotgeamusseerd. Daarna zijn we nog een ijsje gaan halen, maar ik kon echt nietmeer. Smiddags hebben Diana en ik wat in de keuken gestaan. Zij heeft 2 pastels de nuez gemaakt en ik chocolademouse, met chocolade met kaneel in, waardoor het meer naar kanneel dan chocolade smaakt haha!
Savonds zijn we dan Paulina, Diana, Ine, Diego, Chore en ik naar Los puertos de Muertos geweest. En alle andere intercambios gingen daar ook naartoe! Dus hebben ik ook met hen wat rondgehangen!! Echt superleuk! Maar wat is dat nu eigenlijk... zie ik jullie al denken.. Hier is Halloween superbelangrijk en wordt er daar echt veel aandacht aan besteed!! En zijn de daar echt volop voor een het feesten. Ze hebben hier ook de ingesteldheid (niet allemaal), als ik doodga wil ik niet dat je treurt om mij, maar volop feest!! Echt raar! Feest van de doden is echt FEEST hier.. Dus we zijn naar een markt geweest echt supergezellig, want twas al donker en allemaal zoo kraampjes met halloween dingen en dan iets typisch met calaveras waar je u naam op kunt laten zetten (ik heb er eentje gekocht en zal er foto van trekken ter verduidelijking:)) En der was ook een soort van kermis en dan een plaats waar een superoude vrouw stond te zingen en daarna waren er daar clowns en dan staat iedereen daarrond in een cirkel, echt supergezellig:) jjaja ik had een superdag!
Dikke zoenen!

xFemke


5 opmerkingen:

  1. Lieve Fem, ik lees zoveel supers en supergezellig, en feest en haha, en grappig en leuk.... enz..
    You are having the time of your life! zoveel is zeker....
    Wij hier tellen af .. nog 5 weken en we vertrekken richting LINE! Ik kan alleen maar zeggen dat ik ook zo super gelukkig om ben. Dat het ook FEEST zal zijn als ze terug is en dat onze twee weekse reis door haar nieuwe land LEUK zal zijn... Haha....
    Wij kijken er echt naar uit om haar weer in het echt te kunnen vastpakken, knuffelen en zonder afstand te kunnen babbelen.
    Intussen, leven we evenveel met jou en jouw verhalen mee.
    Vergeet ons niet...
    KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey femke :)
    misschien vreemd om iets van mij te horen terwijl jij gewoon in Mexico zit! maar ik ben toevallig op deze site terechtgekomen en heb alles gelezen (ik ben daar trouwens lang mee bezig geweest :) ) en ik wil gewoon even zeggen dat het er daar superleuk uitziet en dat ik heel jaloers ben :) Doe zo verder en amuseer je nog! X lena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Mieke: amai, in 5weken al!! Que bueno:) Ergens ben ik wel beetje jaloers dat Line jullie al gaat terugzien! En nu ook zeker omdat er een andere vriend voor 2 weken naar Belgie terugkeert (omwille van dat ongeval) en hij dus ook zijn familie en vrienden eventjes zal terugzien.. maja dikke zoen!
    @Lena: hehe zo leuk, ja kan het geloven dat je veel werk had om alles te lezen :p:) Leuk dat je ook volgt nu :) wa studeeer je nu eigenlijk? ist beetje leuk? kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allerliefste Losertje, ik zie je Superlief berichtje NU pas, ö ik weet het wat voor een rotte nicht ept gij ? :p Dus superbedankt ! ik misje wel hoor, :s ik ben zo bij u thuis en alleen silke was daar, zo stil, zo anders, zo raar, :s
    Ik hoor en ik zie het, tgaat daar goed , ge steekt daar vanalles uit, ge leert zo keiveel spaans enal, oo ik ben jaloers jong ! pumupum
    hier alles zijn gewone gangetje, :) sgool, werken sgool, saai, ;)
    tog blijf ik vrolijk,
    ik zat vandaag met het marginaalste liedje in mijn hooofd:
    'Wij zijn 2 vrienden jij en ik 2 dikke vrienden, tot de laatste snik ..." en ook : "Op een onbewoond eiland ..." en dan ook nog "JOHOOOWJOHOOOW piraten die zijn zo, ;;; " dusja, ik was in de foutste bui ooit ! :p en kep dus maar Marginaal gewezen ! :D
    Amuseer je daar ROT !
    Kusjes !
    Josefien !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, ik doe nu politieke wetenschappen! het is leuk maar wel veeel studeren natuurlijk, niet zoals bij jou daar blijkbaar :)nog veel plezier! besos! lena

    BeantwoordenVerwijderen