donderdag 1 oktober 2009

Woensdag 30 september

Gisteren was het Diana haar verjaardag!! (Happy Birtday Diana:))
Het was eigenlijk een rare dag, vooral 's morgens.. Ik was supermoe en ja ik weet het niet, ik voelde me wat verloren.. Ik voelde me gelijk niet echt op mijn gemak, want ik kom hier goed overeen met een paar jongens en er is een meisje die verliefd is op een van die jongens en die blijkbaar superjaloers is op mij enzo dusja pff, voelde ik mij zowat een indringer enzo.. Omdat dat natuurlijk totaal niet mijn bedoeling is.. maarja..
Omdat ik zo moe was, ben ik om 10u in het gras gaan liggen en wat gerust. Het was prachtig weer en ik heb zotgenoten van de zon, met wel als gevolg dat 's avonds mijn gezicht knalrood zag, haha! Om 16:30 vertrokken we naar de paardrijles. Gisteren was het 2uren, ook het uur van de vrijdag. het was echt leuk! Eerst moest ik wel een half uur wachten voor ik een paard kreeg maar daarna was het echt leuk. Want ik heb dus op dat speciaal zadel gezeten, waarbij da beiden benen langs een kant moeten!! Dat is echt raar!! En voor gewoon te wandelen is dat te niets maar daarna in galop... is dat echt niet zo gemakkelijk om te blijven zitten ze !! En de leerkracht sprong op een bepaald moment gewoon langs achteren ook op mijn paard!! Echt nen zot hahah, maar wel een leuke! En dan met twee op dat paard in galop, ocharme dat paard:p Daarna heb ik gewisseld met Diana, want zij had een normaal zadel. Dus dan beetje rondwandelen, draf en galop:) Ik ben wel trots dat ik al van de tweede les, zelf galop doe, al zeg ik het zelf, haha! Daarna moesten we het paard afspoelen en dan nog uitlopen (er wat mee rondlopen). Dan heeft Rafael, onze leerkracht, ons thuisgebracht, want normaal moesten we een taxi nemen, maar hij heeft ons thuisgebracht. En Diana en Paulina dat natuurlijk niet zeggen zodat ze het geld van de taxi konden houden, haha, de sloebers:). Normaal gingen we nog iets gaan drinken voor Diana haar verjaardag, maar ze had vandaag 'examen' dus daarmee gaan we gewoon dit weekend extra fun hebben:).
Vertek eens hoe het daar is in Belgenland en met al die studenten??

Dikke zoenen!
x
Fem

3 opmerkingen:

  1. Ja, Fem, die studenten hier , Sam en Mat en Daffie, zijn goed gestart. Het is natuurlijk weer even op de tanden bijten na zo een mooie 3 maanden lange vakantie. En dan nog dat goede weer dat blijft duren. Sam en Mat hebben de eerste week een project voorgesteld. Zij willen iets uitwerken rond zonnepanelen. Via de krant kwamen ze te weten dat een buro in Gent, bepaalde projecten voorstelt aan laatstejaarsstudenen economie. (zo denk ik toch...) Dit moet dan dienen voor hun eindwerk of zo. Sam en Mat hebben hun project ingediend en werden uitgekozen om het voor te stellen. Ze hebben nu een groepje van 7 studenten die hun project gaan uitwerken. Is het haalbaar? Rendabel? Waar en wie moeten ze aanspreken.? enz...ZE vinden het best wel spannend en cool.. geloof dat maar. Maar voor jou is de paardrijles ook best spannend en cool dacht ik zo.Succes. Kus Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FEEEMIE!

    seg seg seg, meisjes daar beetje jaloers zitten maken ee!
    Rubia Rubia ;)
    laat ze maar wa achter u lopen die jongens :D
    ma doe wel niets fouts of marginaals ee:p

    ik misss uuuu!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @mieke: leuk dat je me verteld over de studenten!! Wens ze veeel succes en doe ze veel groetjes van mij! dikke zoenen voor gans de familie (sammie en dafie inclusief :p)
    @ash: hahaha, daar is het al te laat voor, nenen grapje!! Seg hadde gij ne keer ni gezegd da ik ene telefoontje van jou mocht verwachten?? heheheh, love u lieve sgat :) x

    BeantwoordenVerwijderen