dinsdag 29 september 2009

Maandag 28 september

Vandaag is het 29 september en dat betekent dat het vandaag de verjaardag is van mijn alllerliefste mamatje!!!! Happy Birthday mammie!! Gelukkige verjaardag, feliz cumpleaños!!:) 
Ik zend je duizend verjaardagskusjes vanuit het verre Mexico!!

Gisteren (maandag) had ik een druk programma! Eerst naar school zoals normaal tot 11u30. Daarna had ik vrij uurtje en zijn we papas gaan halen. Ze deden daar een superraar wit blubberig spul op en dan nog chilisaus, het zag er echt niet! Dus ik heb gewoon papas (chips) genomen zonder iets, hehe. Daarna is de mama mij komen ophalen, zodat ik thuis kon eten en dan om 14u30 terug naar de les kon, de spaanse les. Die is altijd wel gezellig en gaat er eigenlijk vrij chill aan toe. We hebben loteria of zoiets gespeeld, haha zo een spelletje voor kleine kindjes maar zodat wij de woordjes leren  en daarna moesten we nog werkwoorden oefenen, gewoon wat zinnetjes maken. Om 16u30 had ik gedaan en was het echt pijpenstelen aan het regenen!! Niet te doen! Gelukkig duurde het niet lang. Om 17u zou ik met Vanya (vriendin van Diana) naar gym gaan. Ik was 5 min alleen thuis omdat Diana en Paulina terwijl naar paardrijles gingen, terwijl ik eens ging proberen hoe het turen hier was. Maar dus 3uren training!! Amai heb ik eventjes afgezien, na zo lang niets te doen!! Eerst superveel conditie, ik zag zoo rood als een tomaat en ik heb dat bijna nooit!! hahhahhah! Daarna was het dus toestelturnen dat ze hier doen, dus ik suckte zwaar hahha! Maar het was wel nog leuk! Nu moet ik echt weg anders kom ik te laat!! Ik momet jullie dringend wat meer schrijven wat ik beleef hier zoveel!!
Dikke zoenen!!
En nog eens een superdikke proficiat voor mijn mama!!! ( En morgen voor Diana!)
xxxx
Love you!!

1 opmerking:

  1. Haha, daar ben je terug. Met een kort berichtje, maar toch genoeg om een indruk te krijgen...
    Vergelijk eens je berichten met je eerste week? Toen waren het ellenlange verhalen... Goed dat je zoveel te doen hebt, zo gaat de tijd echt wel snel.
    Ik zag je mama en papa gisteren op een wijnproeverij. Ik wist dus niet dat ze jarig was geweest.. jammer. Bij deze dus via jouw blog ook verjaardagsgroeten van mij voor haar.
    Hou je goed Fem. Kus

    BeantwoordenVerwijderen