woensdag 9 september 2009

Enfermo-day

Ik kwam op school en had normaal Historica de Mexico, maar de klas was leeg en op bord stond er dat de leerkracht een ongeval had gehad en dat we een klastaak moesten maken. Ik ging dus naar de bibliotheek en daar vroegen ze mij om te helpen aan de klastaak (iets opzoeken in groepjes), maar ja dat is in het spaans dus ik kon dat niet. Het volgende uur was er examen dat ik niet ging meedoen en dan had ik een vrij uur. Ik zat dus van 7u op school en had pas om half 12 les en ik was doodmoe! Jullie kunnen al begrijpen dat ik het zeer lastig had vanmorgen.. Ik heb dan een smsje gestuurd naar mijn mama van hier en naar Alejandra om te vragen of ze mij niet konden komen ophalen. Rond kwart voor 8 stuurde Alejandra terug dat ze mij zou komen ophalen.. Ik was natuurlijk superblij!! Ik kwam thuis en ben in mijn bed gekropen en heb 3 uren geslapen. Om 11u is de mama mij komen wakker maken. Toen ik opstond had ik lichte buikpijn, maar ik besloot toch om naar school te gaan, anders zou ik ganse dag thuis zitten. De mama heeft mij dus afgezet en Diana terwijl opgehaald want zij voelde haar ook niet goed! Ik had dus frans (leren over 'y' en 'en') en mijn buikpijn verbeterde niet, integendeel. Daarna had ik normaal nog Pilates, maar ik ben dus niet gegaan aangezien ik mij niet goed voelde. Ik ben dus thuisgekomen en terug in mijn bed gekropen met een grote kop kruidenthee. Ik heb mijn namiddag doorgebracht met een zere maag, slapen, computer en thee drinken. Diana heeft ook gans de middag geslapen. Ik dacht dat het van die slechte boter zou zijn, maar die jongens hadden er geen last van dus dat kan niet. Diana denkt dat het misschien van die drankjes is, maar ook die jongens waren niet ziek. In ieder geval is het niet leuk.. Ik had vandaag nog 3uren dans en moest nog naar de rotary ook, maar dat is dus niet doorgegaan. Ik heb nu nog altijd wat last en ben nog altijd moe, ik hoop maar dat ik straks goed ga kunnen slapen en dat het morgen over is..

Hou jullie op de hoogte van mijn maagje..
Dikke zoenen!
x

2 opmerkingen:

  1. femke,ik probeer eens te reageren
    yaya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fem, ik denk dat uw maag wat overhoop ligt van al dat andere eten. En misschien van het vele eten. Een beetje rust zal geen kwaad kunnen. Hou je goed meiske.

    BeantwoordenVerwijderen