woensdag 9 september 2009

Een kort berichtje want vandaag was niet zo speciaal en ik voel me nog altijd niet goed.
Ik heb 65% voor het examen wiskunde waarvoor ik niet leerde:)
Daarna examen fysica gemaakt, we zullen zien wat ik ervan gebakken heb..
Vervolgens had ik normaal examen van arte y cultura maar dat kan je niet zonder te leren maken, dus ben ik gewoon niet naar het examen gegaan.. In dat anderhalf uur heb ik mijn Pieter Aspe uitgelezen, ik was helemaal weg uit Mexico, best raar als ik terug naar realiteit werd gehaald bij het einde van het boek. In mijn 2de vrij uur ben ik meegegaan met Myriam naar haar huis en zijn we eerst iets gaan halen om te eten. Het was niet echt speciaal, maar zeker beter dan gewoon op school niets zitten doen:). Dan had ik nog Body Balance en ik denk dat ik dat beter niet had gedaan, want daarna had ik weer veel buikpijn. Ik voelde het vanmorgen ook nog een beetje, maar wou toch naar school. Ik zag het niet zitten om een ganse dag alleen thuis te zitten ze.. Dus nu lig in opnieuw in bed met een pilletje en mijn computertje.. verlangend naar Belgische chocolade, haha!

Dikke zoenen!
x

5 opmerkingen:

  1. Verveling op school, te weinig slaap. Jammer dat er niet regelmatig wordt gekookt 's avonds in je nieuwe familie. Vandaar de buikpijn?
    Er komen betere tijden. Hou vol. Muti

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Femke, ga eens op zoek naar fruit en groenten...
    Uit je blog verhalen kan ik niet opmaken of jullie dat daar genoeg eten, maar soms is dat in die landen niet de gewoonte.
    Zin in Belgische chocolade met buikpijn? Heimwee kan ook voor nare pijntjes zorgen hé meid. Kop op, je vind je draai daar wel. Zorg alleen goed voor jezelf. kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar lief scheetje toch, ik hoop dat je je al wat beter voelt, ik zou zo in het vliegtuig springen om je te komen verzorgen met allerlei vitaminen en groenten en ook beetje Belgische chocolade... Het beste wat je kan doen is een beetje bijslapen en rusten en dan wat vitaminen en vooral groenten en fruit. Maar slaaptekort kan een echte boosdoener zijn...
    En dan moet je jezelf ook gewoon een beetje verwennen met dingen die jij leuk vindt en automatisch zal je je beter beginnen te voelen ! Ik denk veel aan al die transatlantische meisjes en vooral aan jou ook natuurlijk ! Ik hoop dat je echt snel beter bent !! dikke kus en knuffel Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  4. shiiiittt Fem gij strever:)!!!! Grapje! Zo zie je maar hoe slim je bent en je hebt die Mexicanen eens een poepje laten ruiken. Nu weet je ook eens hoe het voelt om niet geleerd naar een examen te gaan (en dan soms slechte en soms goede punten te hebben). Vandaag met Canelle en Bram op schok geweest en Jan natuurlijk. Een beetje voorbereidn op het studentenleven want we zijn gewoon '1 gaan drinken'. Hier in het Belgenlandje alles super, bijna schooltje.
    Het is leuk om te lezen hoe goed ge het daar hebt en welke leuke dingen ge allemaal beleeft. Volgens mij hebt ge het daar echt super. Bijna een maand al weg, de tijd zal vliegen. Hou je zeker nog op de hoogte ivm de eerste 'schooldagen'. Zondag gaan we met een paar nog eens een tripje naar de Haan maken, spijtig genoeg zijt ge er niet bij:)Want dat was vorig jaar ons eerste echte uitje met de vrienden en het zal dus raar zijn om het opnieuw te doen maar dan zonder u. Morgen mijn laatste werkdag! (heb nog werk gevonden in de carrefour voor 3 weken)
    Tot blogs!
    Amuseer u nog en hopelijk is de buikpijn snel weg want het is natuurlijk niet leuk om ziek te zijn op vakantie

    XXXXTot de volgendeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hehe, ik ben echt superblij met jullie berichtjes! Jullie weten niet hoeveel steun en moed dat dat geeft:) Gisteren had ik het wat lastig, omdat ik ook zeer moe was. Altijd als ik moe ben, is het echt niet gemakkelijk.. Maar daarna ben ik nog met de andere uitwisselingsstudenten naar het shoppingcenter geweest en ging het wel beter :)
    Ik eet elke dag een appel en regelmatig avocado en tomaten, ook eet ik af en toe een peer en banaan.
    Ah eve, das echt superrraar om te weten dat jullie niet volgende maandag, maar de maandag daarna zullen beginnen aan den unif.. Naar de haan.. Daar zou ik idd graag bijzijn.. Ik denk veel aan jullie!! <3

    BeantwoordenVerwijderen