donderdag 24 september 2009

Woensdag 23 spetember

Gisteren (woensdag) had ik geen Arte y Cultura, maar ik vond dat natuurlijk totaal niet erg want ik was echt super moe. In fysica lag ik bijna te slapen! Dus in mijn vrij uurtje heb ik wat proberen rusten terwijl ik bij vrienden aan een tafeltje zat. Om half 12 moest de mama mij komen ophalen om naar de immigratiedienst te kunnen gaan. Om 12u is ze mij komen ophalen en dan moesten we eerst thuis nog een papier invullen met een schrijfmachine, veel te grappig om te zien! Dan zijn we naar de bank geweest, waardoor we om 20 na 1 toekwamen aan de immigratiedienst en die gesloten was (sluit om 13u)! Echt niet leuk! Want ik was supermoe en helemaal naar het centrum en terug, is echt lang. Ik had dus evengoed toch naar Body Balance kunnen gaan.. Maar dan had ik een smsje gekregen van Matheus, een andere uitwisselingsstudent van Brazilië, die vroeg of ik zin had om samen met een paar andere naar Altaria te gaan om 15u. Dus dat was wel leuk en ik heb dat dan ook gedaan. We waren met 8: Chris, een andere Amerikaanse, een Canadese,  4 brailianen en ik:) Echt gezellig!:) Veel gepraat, in een soort lunapark geweest en dan iets gaan eten. En dan hadden ze afgesproken om naar de cine te gaan (dat is ook in Altaria), maar daar hadden ze mij niets van verteld.. Ik had al een andere afspraak om half 7 met Jorge, Diana, Rene, Vanya, Paty, Mariana en Diego (allemaal vriendjes van school)  om naar de cine te gaan dusja ik kon niet mee met de  uitwisselingsstudenten wat echt wel stom was, maarja ik doe dat wel de volgende keer.. Gisterenochtend was ik dus echt supermoe, maar ik had dan toch echt wel een leuke namiddag en avond! Ik heb amper de tijd om huiswerk te doen of om jullie te vertellen wat ik hier allemaal doe:s hahaha! Ik moet nu terug naar de les, maar probeer dit weeknd eens wat te vertellen over Chihuahua! 
Dikke zoenen!
x

Fotos van zondag in Aguascalientes, wanneer ik net terug was van Chihuahua: http://www.facebook.com/album.php?aid=111595&id=525933559&l=9a91940895
fotos chihuahua: http://www.facebook.com/album.php?aid=111352&id=525933559&l=0f0cfaa213
fotos chihuahua deel 2. http://www.facebook.com/album.php?aid=110759&id=525933559&l=4f5a5d87af

6 opmerkingen:

  1. aha een cinema, dat is toch al ietwadde cultureels nietwaar? Maar ???? Zouden ze dat dubben die films? Spaanse Brad Pitt? Dat zal de moeite zijn om te begrijpen Fem. Succes.
    Kus Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je moe bent moet je slapen he femmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Femmy
    Je krijgt het nu wel heel druk , spaanse les , paardrijdles, body balance, pilates....Eindelijk jouw ritme weer teruggevonden. We volgen jouw nieuwe skills op de voet. dikke zoen mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oké, ik merk dat ons Femke, niet meer elke dag schrijft op de blog. Iets wat ik bij Line ook merkte na een tijd. Dit betekent dus echt wel dat je je draai vond Fem. Dat je genoeg te doen hebt om die blog even te laten liggen. Dat is alleen maar goed. Maar weet wel dat we toch af en toe nog een teken van leven willen zien want jouw verhalen volgen is toch wel iets waar we zo een beetje aan verslaafd raken....
    Je doet het prima Fem, respect....
    Kus Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zover! Onze Fempie schrijft niet meer elke dag, we zijn zelfs aan het vorderen naar om de week. MAAR...... das echt super want dat wil zeggen dat je het daar super hebt en dat je niet iedere dag met 'Belgie' moet bezig zijn.
    Tweede week unief...Ik vind het toch nog steeds een beetje eng en het is nog moeilijk om te weten moet ik nu studeren of niet en hoe grondig en nog zoveel meer. Ik ben ook een beetje 'eenzaam', een paar mensen van de Voskenslaan maar niet echt mijn vrienden he maar ja ik red het wel en donderdag heb ik normaal al afgesproken met Lau en mss Aline dus dan zie ik toch een paar bekende gezichten en kan ik een ontspannende pauze beleven. Tis ook wel raar dat de lessen 1u15 duren want das eigenlijk echt wel lang:) Maar nu is het nog een beetje 'chill' want ik heb nog nooit een volledige dag op zitten:)
    Amuseer u daar nog super super goed en laat af en toe toch nog eens iets weten want het was al een gewoonte geworden om elke dag naar u blog te gaan...
    LuvjouXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. reactie op woe. 23 sept. de dag van mijn vertrek naar Napolie. Ik heb het goed gesteld en stuur zeker mijn verslag en ook foto's.
    Al die reacties en al die afspraken met vrienden van school en uitwisselingsstudenten.Zo heb je het graag hé. Ik vraag me soms af hoe je terug zult komen met een mengeling van talen? Jij zal zeker niet meer dezelfde zijn. De knop omdraaien dat heb je al geleerd denk ik.
    Muchos besos.

    BeantwoordenVerwijderen