dinsdag 15 september 2009

maandag

Ik sta dus op, zoals gewoonlijk en kom uit mijn kamer om 5 na half 7 en rond kwart voor 7 moeten we vertrekken, dus ik was al vrij laat want ik moest nog ontbijten.. Het was muisstil in huis en er brandde nergens licht.. Ik dacht heb ik mij nu gemist van uur.. Dus ik steek om zeker te zijn mijn pc aan om het te checken, maar het was dus echt wel al kwart voor 7 ondertussen. Iedereen had zich dus overslapen en ik zat daar mooi klaar:) Ik wist natuurlijk niet goed wat te doen, want we gingen sowieso al te laat zijn voor school en niet meer in de les geraken.. Ik heb toch verschillende keren hard op Diana haar deur geklopt, maar er kwam geen beweging, haha! Om 7u is de mama dan toch wakker geworden, hihi. Dus ik ben dan pas vanaf het tweede lesuur gegaan en Diana is nog blijven slapen want zij had het 2de uur vrij.. Voor de rest was het een vrij gewone schooldag.. Oja ik ben nog ontbijt gaan nemen met Javier, Pablo (die vorig jaar uitwisselingsstudent was) en nog ne gast.. Na school zijn we dus naar de supermarkt gegaan en hebben we mijn nieuw fototoestel gekocht:) Ik hoop dat het goed werkt en dat ik mooie fotos kan trekken! Diana en ik waren dan alleen thuis en dan zijn we eventjes naar een winkeltje gestapt en daarna een ijsje gaan halen. Ik had geen zin om terug naar huis te gaan dus hebben we nog een wandelingtje gemaakt in de buurt, ze heeft mij het huis getoond van een goede vriend, altijd goed om te weten indien er een probleem is :). 
Oja ik was het helemaal vergeten.. Ik heb mijn eerste spaanse les gehad! :p De leerkracht is supervriendelijk en we zijn met een groep van 9, dus dat valt best mee. GROEP: 2 leerkrachten die hier ook lesgeven, maar niet goed spaans kunnen en dan nog 6 studenten (van nederland, oostenrijk en duitsland). En ze wonen 2 straten van mij, hehe! De les zelf is een klein beetje saai, maar die studenten maken het wel nog grappig.. Aangezien die les maar gedaan was om half 5 kon ik dus wel niet mee met Vanya naar de gymnastics.. wat ik wel spijtig vond, maarja..

Hasta la proxima..

4 opmerkingen:

  1. Dag Femmy
    De spaanse les heeft al zijn vruchten opgebracht. Hoe grappig , jij eindigt met hasta la proxima en gisteren kwam Jaïr met een reeks woordjes (vorige , volgende , sinds...) om uitleg vragen. Dus ik heb net ook hasta la proxima geleerd. Ik lees toch dat je gastfamilie ongeloofelijk veel inspanningen doet om leuke weekenduitstapjes te organsieren. En lees ik nu ook dat het blijkbaar toch mogelijk wordt om eens meer gewoon op 't straat te gaan in de buurt ? Misschien zelfs een bezoekje mogelijk aan "germanen" uit de buurt ? zo tof kunnen worden hé. Dikke zoen mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hola, Femke, dat komt goed hé, dat Spaans.
    En niet te geloven hoeveel keer jullie gewoon niet naar school gaan wegens overslapen enz...
    Probeer dat hier maar ne keer.. amai..
    Je hebt gelijk de inspectie op je dak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Femke!

    Zoals Mieke al zei, wat ben jij een schoolduiker zeg :p Maar goed, dit jaar is dat allemaal toegelaten ;) Let wel maar wat op in de Spaanse les eh dokter, niet TE rebels worden he :p
    Take care daar, pas goed op jezelf en GENIET!

    By Docter Rieder
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ASHLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEy u nicht!20 september 2009 om 12:05

    FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!
    kwou dak daar was me u!
    echt
    het klinkt zooooo zalig!
    geef me eens je mexicaans nr, van je gsm of huis telefoon ofzo
    ik ga je eens proberen bellen!
    binnen deze twee weken :)
    met gsm v papa!
    want skype werkt niet!
    ik ben zoooo fier op jou!
    niet te doen gewoon!
    loooove you!!

    BeantwoordenVerwijderen