vrijdag 4 september 2009

12 uren op school!

Vandaag was ik, zoals de titel al verklapt, 12uren op school!
Gisteren had ik verteld dat ik vandaag 'examen' had van Historica de Mexico eh.. wel ik kwam toe op school en de deur was al toe. CJ (de Amerikaan) zat buiten en zei dat ze net met het examen begonnen waren en dat wij niet moesten meedoen:) Dus ik begon met een vrij uur :) Daarna had ik dus die rare les met meneer raar en vandaag ging het over de Wereld Oorlog en de Cold War enal.. En ik ben mijn schatje (niet dus!) van een MAO ZEDONG weer tegengekomen, aaarrrgh. (Op het examen geschiedenis op voskenslaan moesten we hem invullen en ik dacht aan hem, maar dacht dat een pietluttige ventje niet zouden vragen en heb iemand anders opgeschreven waardoor ik 15 punten ben verloren, man ik was kwaad :D)
Maar bon daarna had ik weer een vrij uur, wat vrij saai was, gewoon bij de vrienden van Diana gezeten en niet veel begrepen..
Dan had ik frans. Ze moesten in groepjes tekstjes schrijven en dan opzeggen voor mondeling examen. Dus ik heb elk groepje wat geholpen , want wat die soms opschreven.. haha! Die les was dus gedaan om 13u en dan ben ik begonnen aan mijn lange sport/dans-namiddag. Van 13u-14u30 had ik Pilates, zeer leuk, toch ook lastig en met dezelfde leuke lerares als van body balance:) Gelukkig was het iets vroeger gedaan zodat ik nog vlug om een koekje kon gaan voor ik aan de Zumba les begon. Die was leuk, maar het waren allemaal gewoon zo korte stukje en niet echt een choreografie enzo, kweet het niet, ik denk dat mij dat toch niet zo goed ligt.. :p Daarna was het met dezelfde leraar, die echt supercool is, Bailes de Salon. Ik had een nieuwe partner:) joepi , want hij was veel leuker en kon wel toch veel beter dansen!!:) Toch denk ik dat ik die les niet meer ga nemen op dat moment want zoveel lessen na elkaar is echt te uitputtend!! (Ik kan ze op maandag ook doen, en zou dat graag willen, maar ga deze maandag waarschijnlijk mee naar de turnles van een vriendin van Diana..) Ik ben kapot nu, kben gebroken! logisch natuurlijk.. Ik hoop dat ik morgen nog zal kunnen lopen. haha!
Maar dus als laatste les had ik hedendaagse dans.. wow echt super!:) volledig mijn ding. Veel lenigheid, zeer intensief, zo sprongen oefenen enzo en dan choreografie aangeleerd.. echt super en iedereen maar zweten, niet te doen! We moesten oa zo over de grond slieren en nu doet mijn been wel wat pijn, misschien een blauwe plek, maar het was de moeite waard :)

Morgen spreek ik normaal terug af met het Franse meisje:)
Hou jullie op de hoogte en hopelijk jullie mij ook met jullie berichtjes!
Dikke zoen!
x

2 opmerkingen:

  1. DAg Fem, amai, hier is het weer school, dus ook voor mij. Dat betekent minder tijd om elke dag naar jouw blog te scrollen en zie.... ik moest verdorie al 3 dagen inhalen. En zo lekkere mega lange teksten dat jij neerpent zeg!
    Het Spaans ligt nog niet echt goed hé, maar dat komt wel geen nood.
    Zondag zijn we uitgenodigd bij jouw ouders, vind dat heel fijn. We gaan eens flink bijbabbelen over jou en LIne en babbelen met JAIR.
    Dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Femke! Wat maak jij daar allemaal mee zeg, en al die dansen, je zou zeggen dat je ver geen les hebt! :p Hier gaat het leven terug zijn gewone gangetje, terug nr school! Nu net een korte week achter de rug en ben al blij dat het weekend is :p Voor jou nog niet :p nog een paar uurtjes langer naar school. Ik heb ook mijn nieuw team van deze week. Eindelijk! Da werd tijd. ben nog redelijk te vreden. IK heb wel de zwaarste kleine maar het is een goeie, ze kan trekken en ze kan goed tumbling en tempo kan ze dubbel enzo, we zitten in de C. Ook begonnen aan de groepsoefening deze week en tis wel al een mooi begin maar totaal iets anders dan vorig jaar. hopelijk word je turnles een succes, laat maar iets weten e. Ik volg je elke dag, heb al al je tekstjes gelezen. Ik wil niets missen van je avonturen daar. Ik heb Jaïr nu nog altijd niet gezien, mss dit weekend en anders op Au Du Gand. Zo kga u laten, tot je volgende berichtje.
    Dikke kussen van je nichtje(Zoë)

    BeantwoordenVerwijderen