dinsdag 22 september 2009

Maandag 21 september

Dag mijn allerliefste Belgjes!

Tis lang geleden dat ik jullie nog eens geschreven heb eh!! Ewel ik heb natuurlijk superveel te vertellen van de trip naar Chihuahua, maar ik heb hier in Aguascalientes ook al weer veel dingen gedaan dus ik ga beginen met gisteren (maandag), dan zondag en dan de trip van Chihuahua, Creel.
Gisteren was het dus terug mijn eerste dag les na 5 daagjes "niets doen".  In wiskunde hadden we weer test waarvan ik niets wist, limieten, ik kon het nog!!:p En ik had zo iets ingevuld en Diana zei neenneen, het antwoord met nul zijn. Dus ik dacht ok, zij heeft die les gehad ze zal wel juist zijn.. Dus ik zei ok, maar ik was niet zeker, daarom zei ik tegen haar dat ik mijn test zou afgeven en het dan controleren in haar schrift of ze juist was. En ze was fout, ik had gelijk:D haha, joepi:) Dus gelukkig heb ik haar nog kunnen helpen en heeft zij het nu wel juist op haar test:) TEAMWORK, eh Laura, daar waren we goed in eh, haha, goede oude wiskundetijden <3
Daarna fysica en arte y cultura niets speciaals. Normaal heb ik dan vrij uur en dan Body balance maar gisteren is de mama mij komen ophalen om 11u30 omdat ik heeeel dringend papieren van de immigratiedienst in orde moest brengen en daarvoor moest fotos laten trekken enzo.. Daarom dat ik vandaag ook niet naar Pilates ga gaan want ik moet dus naar de immigratiedienst en hopelijk is alles na vandaag in orde. Maar dus terug naar gisteren, om half 3 moest ik terug naar school want dan had ik tot half 5 mijn spaanse les. We hebben superveel werkwoorden gezien en dan moesten we er zo enkele vervoegen. Daarna hebben we nog de delen van het gezicht gezien. Dus ik heb superveel dat ik nu moet studeren, ik vraag me af wanneer ik dat ga doen.. haha! Want daarna zijn ze mij dus komen ophalen en van 5 tot 6u hadden Diana, Paulina en ik paardrijles!! Haha, dat was wel leuk. In het begin was ik toch klein beetje bang, want het was superlang geleden dat ik op een paard had gezeten.. En daarna deed de leerkracht het paard lopen enzo, dus dat was eerst eventjes schrikken, maar eigenlijk wel superleuk!! Om 6u was de les gedaan en natuurlijk zoals ik al lichtjes gewoon aan het worden ben, was de mama daar nog niet (pas 3 kwartier later..) Dus eigenlijk zusjes als mama een beetje te laat is voor het ons op te halen van het turnen, mogen we blij zijn dat ze maar 10-15 min te laat is!! haha! Maar dus in die 3 kwartier hebben we gekeken naar de mensen van die "manege". Ze hebben daar dus ook een soort arena en een baan daaraan. En dan "prikken" ze zo een koe zodat die vooruit gaat en dan uit die "stal" komt en dan lopen ze daar met die paarden achter en is het de bedoeling dat ze die staart pakken en dan hun been erover leggen ofzoiets en hun voet op die koe zetten.. Echt raar!! Maar wel fascinerend onm te zien ze! Ik probeer wel eens fotos te trekken als ze het de volgende keer weer doen. Ik vind dat wel superzielig voor die koeien/stieren.. Want ze duwen die zo voort met een scherpe stok zodat ze vooruit zouden gaan in die weg die leidt naar die baan aam de arena. De ene arm van die mensen op die paarden hangt dan vol met koeienstront, dat is wel vies! haha!
Ik moet nu dringend dringend naar de les en heb weer geen tijd omn te overlezen, mara ik wou jullie toch al wat leesplezier bezorgen!
Dikke zoenen!!
xx
Fem

5 opmerkingen:

  1. Zo leeeeeeeeuk Femke !!!! Ziet er echt super gezellig uit ! Ik denk ( en hoop) dat je je super amuseerde in Chihuawa-dinges..

    Ik blijf je blogje volgen. Het was inderdaad (TE) lang geleden dat je iets schreef. Maar dat is net goed want dat betekend dat je ons minder en minder nodig hebt en je je daar volledig aan't settelen bent.
    Dat wil echter niet zeggen dat je weinig moet beginnen schrijven! Ik ( WIJ) eisen toch een berichtje per WEEK !!

    Lieve lieve lieve kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej lieverd !
    lang gelden ...
    Heel lang geleden ...
    Was er eens een nichtje die op u blog schreef ...
    Wel, hier is ze weer ..;
    AAAAAAAAAAAH, ik haat het vijfde nu al ! Zo'n idioot jaar !
    die leerkrachten zijn gek en geven keiveel huiswerke n ik kan da niet aan ...
    en ik wil een VRIENDJE ! helhelhelp !
    mijn leventje is dus een en al miserie en terwijl beleeft gy daar natuurlijk de tijd van u leven op een vijfdaagse naar een helhelhelhele kleine hond ... :p
    ons hondje is trouwens nu bij ons, EINDELIJK, uit Japan eh, en hij noemt en tis egt een HEERLIJKE naam : Itabashi ...
    nu vraag je je af, waarom in hemelsnaam een naam die niemand kan uitspreken ? wel daz mij ook een raadsel ...
    :p:p
    Ik misje ! Amuseer u daar en pik genoeg spaans mee om privelesjes te kunnen geven aan u allerliefste nichtje ! EN STOP MET ZOVEEL LESSEN OVER TE SLAAN OM OP FACEBOOK TE ZITTEN :p
    en humhumhum, pilates = ZO koel ! doeje oook zo tango en andere lekker koele dansen vol megasexy latinoleraartjes ? :p mmmmjammmie !
    Vele zoentjs uit het voor 1 keer warme EN zonnige België :D
    Josefien (de koelste en de allllerallerliefste aller tijden :p:p)
    You Know I Love YOU ! 8) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej Femmie!

    Alles goed daar?
    Druk Druk Druk zo te zien! Maar best!
    Ik dacht laten we nog eens een berichtje sturen op de blog van ons grote zus!

    Het is niet alleen bij jou druk, hier is het ook super druk! elke donderdag moet ik babysitten de woensdag lesgeven, de woensdag, vrijdag en zaterdag turnen en dan nog werken voor school en veel doen met mijn vrienden , whaaaaaaaaaaaah echt super druk!

    Op School is het super moeilijk! Zo veel huiswerk! ö faaaaaaaaaaack! Die staan er ook niet bij stil! Fysica damn das het ergste! Ik zit altijd in de klas met de poepers bij verhaegen! Die geeft mij zo zenuwen!Maar ja niet te veel over die school zagen!

    De dans van het schoolfeest! Echt leuk om mee bezig te zijn! Het is wel moeilijk, maar leuk!
    (Ook zo iets tijdrovend!)

    De dans van turnen is ook wel supermooi! Chinezen, dat zijn we deze keer! Valente kan haar salto al en zoo dus we gaan nog redelijk goed vooruit!

    Zie zoo, dit een beetje over waarmee ik bezig ben!

    Hou je sterk daar, dat doen wij hier ook!
    Dikke kus!
    Ik mis je veel!
    Xx
    Silke je zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieve mensjes!!
    @cam: ja ik weet het het was een beetje te lang geleden!! maar ik beloof dat ik minstens 1 keer per week zal schrijven!! maar toch ik heb jullie nog steeds nodig, dat ik echt leuk om berichtjes te krijgen!! Dikke zoen!
    @crazy nicht: hahah, heb je eigenlijk juist ene mailtje gestuurd dusj:p haha idd een naam die moeilijk is uit te spreken!! ik heb in chihuahau iemand ontmoet uit japan!!! echt een toffe gast en zijn papa is frans en ij is ni leleijk ook ni, stuur ik hem nara belgie, als perfecte boyfriend :D haha
    btw ik spijbel ni ze!!! ik heb die les officieel ingeruild voor ene andere les dus!!poeh
    you know you love me xoxo :D
    @lieve zus: sil!! superwijs daje ook is berichtje post en dat ik weet wat er zoal daar gebeurd in dat leventje van je :) amai zooo druk jonghe!!! welke is de vaste babysitpost toch, waar? via Annnie? doe je hara ook nog eens de groeten van mij!! maar sil als ge woe lesgeeft en zelf gaat turnen wrn doe ge dan u huiswerk?? en zijde dan ni zotmoe??? ik was altijd kapot, maar gij traint daarbij nog is.. pff amai , chhpeau!!
    ja kant geloven dat ge veel huiswerk hebt, net zoals jose.. maar eum ge moogt altijd wa opsturen nara hier oor.. ik maak wel tijd voor u huiswerk te doen, vb van die ambetante opdrachten als een opstel schrijve haha :) sil, zoals ik al zei, ge moet echt probere beetje chiller te zijn bij verhaege, want ge bezorgt uzelf alleen maar meer stress, just do your thing girl :) en ge wete ook al zit ik hier in het verre mexico kan u nog steeds helpe eh :D oe was die eerste test dan eigenlijk??
    aah schoolfeest amai ik vind dat echt superleuk dat je dat nu oook doet, maar kan dat er nog bij in je druk schema????? wanneer zijn de audities?? ik wil eens een filmpje zien van de dans vant turnen!!!
    diikke zoenen!!
    love you, little sis :) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Fem,
    Leuk weer eens iets te lezen van jou. Ik vind jouw berichten soms zo verdacht veel op die van LIne lijken. Grappig is dat. Het lijkt wel alsof je daar inderdaad meer en meer aan het inburgeren bent.
    we zagen jouw gastbroer Jair dit weekend. Hij was zot moe, was lang uitgeweest. Maar ik hoorde dat het de bedoeling is dat jullie dit jaar , in drie verschillende gastgezinnen verblijven. Dat vertelde de mama van Miguel, de Colombiaanse jongen toch. Is dat zo? Moet jij ook wisselen van gezin? Telkens weer opnieuw aanpassen? vreemd.
    Spaanse lessen gaan daar blijkbaar snel vooruit zeg, je zal rap weg zijn met dat spaans want zo super moeilijk is dat eigenlijk niet.
    Tot mails, Kus, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen