zaterdag 5 september 2009

Vrijdag 4 september

Gisteren (vrijdag) had ik maar 2 lesuren, dus om 10u was ik eigenlijk al klaar met school. Maar ik had nog Body Balance om 1u dus daarvoor ben ik op school gebleven. Ik had dus 3uren daartussen, die wel vreselijk lang waren.. Ik heb eerst wat op de computers gezeten en daarna gewoon bij Diana en haar vrienden, verschrikkelijk saai. De body balance heeft mij weer wat opgepept:) Daarna heb ik thuis eerst iets geheten en dan rond 4u ben ik naar Angilique gegaan. We zijn samen een ijsje gaan eten, veel gebabbeld en hebben wat winkeltjes gedaan. Twas zeer gezellig:). 's avonds ben ik dan samen met Diana naar een verjaardagsfeest gegaan. Het was in z'n sjieke, bewaakte buurt.. amai zooo kasten van huizen! pff.. :p Er was ook een zwembad, maar niemand heeft gezwommen. Al die meiskes zijn echt zotopgemaakt en hebben allemaal superhoge naaldhakken aan, echt allemaal.. Eerst was er zo wijze muziek, gelijk da wij bij ons kennen van in den uitgang ;-) en dan superleuk, kwamen der zo een stuk of 8 man, in zo'n kostumke, met viool, trompet, kleine en grote gitaren, typisch Mexicaanse muziek spelen. Iedereen kende die liedjes (behalve ik natuurlijk) en zong echt uit volle borst mee en ze vonden dat dus allemaal geniaal. Twas super om te zien dat ze daar allemaal zo in opgingen. Spijtig heb ik geen fotos.. Diana zei dat ze dat op bijna elk verjaardagsfeest doen, dus de volgende keer zal ik fotos trekken! Rond 1u waren we dan thuis en ik zie sommigen al denken zo vroeg, maar ik was blij dat we naar huis gingen, want op het feest was er maar een derde van al het volk meer! Die feestjes beginnen hier meestal rond 9u en tegen 1-2u zijn de meesten gedaan.. Daarna zei Diana tegen mij, kom Femke, nadat we zijn uitgeweest verzamelen we altijd in 1 kamer en praten we nog wat na van de avond, haha! Dusja ik zat daar samen met Diana, Paulina en de mama op Paulina haar kamer (Alejandra was nog eventjes uit) en hebben we dus nog wat nagepraat, hehe. Dan zijn we Alejandra gaan halen die 2 blokken verder in een club zat, want het was superhard aan het regenen.. (Maar vandaag is het mooi weer, warm!) En dan ben ik toch echt gaan slapen, want ik was supermoe. Vandaag heb ik tot 11u geslapen en vanmiddag gaan we normaal naar de range.
Ik hou jullie op de hoogte!
x

p.s. Diana moet een typisch Belgisch product introduceren in Mexico, dat ze hier dus niet nog hebben en dat ze hier dus op de markt kunnen brengen. Any ideas?

2 opmerkingen:

  1. heey femke
    er wordt hier vannalles geroepen en ik geraak er niet uit wat
    tanthe kathy zegt: pralines en bier en frieten
    tjonkel jan zegt:asperges en witloof
    muti zegt: welk product? hihi
    en batist zegt: een familie klepkes ala mexico
    ale ja kies maar wat
    groetjes ui belgie
    batist en al de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spruiten natuurlijk!!! Of appelmoes, dat kennen ze gegarandeerd niet. Dat moet je eens klaarmaken, dat gaat line ook doen.
    of chocomousse....
    dingen genoeg, misschien niet altijd typisch belgisch, maar we zijn een mengelmoes landje he.
    kus.

    BeantwoordenVerwijderen