zaterdag 3 oktober 2009

Vrijdag 2 oktober

Vandaag was ik al vroeg wakker. Rond half 8. Ik wou gaan lopen, want iedereen was hier nog aan het slapen en de zon begon net op te komen, dus ideaal.. maar de voordeur was op slot, dus kon ik niet naar buiten :(.
Gisteren terug naar de paardrijles, leuk! En ik moest een pet opzetten, want mijn gezicht zag weer knalrood. Het is hier nu al 4dagen, superwarm, prachtig weer en die zon is hier superstraf!! Gisterenavond heb ik een half uur met aardappelschillen op mijn gezicht gezeten, omdat de mama zei dat dat zou helpen! haha! echt een grappig zicht! We hadden afgesproken met de intercambios om 17u in altaria, maar ja dan had ik mijn paardrijles. En die is een beetje uitgelopen dus ik was thuis om 19u. Daarna moest ik nog douchen, eten en dan hebben we eerst nog Alejandra weggebracht. Ondertussen waren de plannen al veranderd en waren alle intercambios, bij iemand thuis. Dus tegen 21u kwam ik aan, aan dat huis en zei Chris dat net iedereen naar huis zou beginnen gaan. Typisch.. dusja.. ik was ook nog uitgenodigd door een vriend om naar een feest te gaan, maar ik wou niet zonder Diana gaan enja aangezien zij niet kon uitgaan omdat een paard op haar voet was gaan staan, waardoor ze amper kon lopen.. :s zijn we dan nog eventjes met Chris, Angi en Mateus naar starbucks gegaan, maar totaal niet lang. Rond 10u was ik dan al terug thuis. Maar vanavond zullen we wel uitgaan!:) Joepi!!
Dikke zoenen en tot de volgende:)
xx

3 opmerkingen:

  1. Dag dokter :)

    Lang geleden dat ik x vn me heb laten horen maar die unief zit er voor veel tussen ;) Blij te lezen dat het daar goed met je gaat! Omdat joj zoveel vertelt zal ik nu wat vertellen over Belgiƫ :p iedereen dus terug begonnen met studeren, ik in Brussel en tis echt super :) al veel nieuwe mensen leren kennen, mijn kot ligt midden in de uitgaansbuurt en rechten is zot interessant, so i'm doin fine :) Vorig weekend was mn 18e verjaardagsfeest en twas echt super!Kheb nog aan jou en Line en Nina moeten denken, had liever gehad dat jullie er bij waren :) Maar goed, kga wat onderlijnen want tis echt moeilijk!! Dikke dikke zoen, take care en weet datk aan je denk ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaah Jolien, zo lief :) Wow ik wist niet dat je in Brussel studeerde?? Waarom niet in Gent? Amai in het midden van de uitgangsbuurt, perfect gekozen eh :) aaah proficiat :) ja kwas er wel graag bijgeweest:)
    Blij dat je het interessant vindt:) veel succes!!! Ik denk ook zotveel aan al die studentjes!! Echt leuk dat je zo vertelt, blijf mij op de hoogte houden eh!! Kus!
    x
    fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel merci, ons Fem is goe bezig. Alweer een week voobij sedert het vorige bericht. STraks vergeet je ons hier nog...
    Fem kan jij het filmke downloaden via de blog van LIne? Bij het bericht una sorpresa por line kan je doorklikken. Line deed er wel 3 uur over om het binnen te halen.
    Maar het is een leuk filmke en mss is het voor jou toch ook wijs om te zien want jij kent ze ook allemaal. Je moet maar denken dat ze tegen jou babbelen. KUs

    BeantwoordenVerwijderen