donderdag 8 oktober 2009

Ja eigenlijk zie ik nu net dat ik nog niets verteld heb over het weekend en maandag. Ik heb niet veel tijd meer, mijn 1,5u is bijna over:p Zaterdag zijn we naar een die nieuwe club gegaan echt superleuk! Zotsjieke club, met zo'n balkon enal waardoor dat je een mooi uitzicht hebt over een deel van de stad, echt cool! En dan was er vuurwerk, echt wijs:). Waarschijnelijk gaan we morgen terug nara die club, maar nu samen met de leerkracht van de paardrijles en nog zo'n andere gast die dara ook altijd is. En tschijnt dat diene gast een van de eigenaars is!! Dus dat betekent dat ik zeer gemakkelijk zal binnengeraken en gratis drankjes a volonte:) joepi :p haha. Zondag zijn we boots gaan kopen voor de paardrijlessen. Echt supergrappig, kzal er wel eens een foto van nemen:) Ochja maandag had ik een migraine aanval niet te doen!! Ik was echt aan het doodgaan van de hoofdpijn!! Gelukkig was het na een sedergine en een beetje slaap en de speciale therapie van de mama (gewoon natte handdoeken rond mij gewikkeld) veel beter:). Maar nu moet ik echt naar de les!
Dikke zoen!
xx
Mis jullie!

1 opmerking:

  1. zooo cool jij volgd paardrijles.. das echt de max..
    zo origineeel
    haha
    ik kom net terug van de reageton les en moet straks naar tangooo
    hihi zoenen

    BeantwoordenVerwijderen