donderdag 27 augustus 2009

10 dagen in Mexico!

Jaja vandaag ben ik hier al 10 dagen! Ik ben vandaag naar Diana ( soort directrice) geweest en heb dus eindelijk mijn uurrooster kunnen veranderen! Sommigen zullen het raar vinden, maar ik ben blij dat ik nu ingeschreven ben in wiskunde en fysica.. Nu had ik teveel dode momenten en dan kreeg ik het lastig en zo onderhou ik mijn wetenschappen nog een beetje wat wel nodig zal zijn als ik volgend jaar met geneeskunde wil beginnen! (Nuja wat het niveau hier is moet ik nu natuurlijk nog afwachten..)
Vandaag ben ik met de mama naar de bank gegaan en heb ik mijn 'Rotary zakgeld' kunnen afhalen.( 900 pesos= 48euro:)). Ik heb wel nog altijd niet de 300 dollars, die ik nodig heb voor mijn verzekering, kunnen afhalen:s.
Ik was blij dat ik eens een moment alleen had met de mama. Geen snel spaans gekakkel rond mijn oren! En toch hebben we zo wat proberen communiceren in het spaans, op het gemak en natuurlijk verstonden we elkaar niet altijd. haha! Ook toen we thuiskwamen, waren alleen wij 2 thuis en toen zij eten aan het klaarmaken was, zat ik met mijn schrift klaar om woordjes op te schrijven. Blij dat het eens wat rustiger was! Dan hebben mama en papa ook is gebeld en heeft mijn mama van hier met Jair gepraat (in het spaans natuurlijk)! Supergrappig!
Misschien dat ik vanavond nog uitga, want gisteren heeft een vriendin van Alejandra (Priscila), die in een club werkt, ons uitgenodigd om te gaan.. Maar ja het is natuurlijk midden in de week dus ik weet niet of we gaan mogen.. Ik laat het jullie wel weten (of niet! haha)
Ik ga nu stoppen met schrijven want mijn gebroken vinger doet beetje pijn.. (Hij krijgt schokjes als ik typ..)
Dikke zoenen, hou van jullie!
Jullie mexicaantje:)
xx

4 opmerkingen:

  1. Juuuuuij 10 dagen al zeg.. Nog een beetje en je komt al naar huis.. Hihi ;)

    Geniet er maar van lieve meid. ik volg je blog ELKE dag.. En ik kijk er steeds naar uit. Elke keer weer hoop ik op een nieuw verhaaltje.

    Lieve lieve kusjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, zo leuk dat je elke dag hoopt op een nieuw verhaaltje! ik ga da proberen volhoude om elke dag te schrijven maar ja kijk naar Line!! haha, ik hoopte ook altijd op een nieuw berichtje van haar..:p
    Weet je nu al wat je gaat studeren? Zie je het een beetje zitten om te beginnen studeren?! Kzout wel ni zien zitten in u plaats! haha, succes!
    dikke zoen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Fem, je schrijft inderdaad leuke en lange berichten elke dag... maar ja.. kijk maar naar LIne. Dat was ook zo bij haar in het begin maar nu ze haren draai vindt, worden ze korter en sporadischer, maar dat is een GOED teken.
    Ook goed dat je nu wat wisk en fysica gaat krijgen, maar stel je je maar niet teveel voor van het niveau .Line is ginder den beste van de klas in die vakken....
    Nu ja, eerst en vooral het Spaans onder de knie krijgen hé. KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. femico !
    alles cva ?
    la petite soeur hier hé!
    ik zit hier nu bezig met foto's te zoeken voor op mijn boeken !
    zotveel werk !
    jair zit hier spaans te spreken voor dood !
    ma hij kan wel al een beetje nederlands zé!
    123 enal ...
    ma u petite soeur
    zal nog keer schrijven ma is nu de druk bezig !
    you know you love me !
    XOXO moi !
    anke dus!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen