vrijdag 28 augustus 2009

Overslapen..

Ja, jullie lezen het goed, ik heb mij vanmorgen overslapen. Ik heb vannacht echt niet goed geslapen. Ik heb zeker een uur wakker gelegen omdat er constant een mug aan mijn oor zat...:s verschrikkelijk ambetant. Ik dacht echt dat ik zot ging worden. Ik ben dan helemaal onder mijn deken gekropen, maar dat was veel te warm en hielp niet. Dan heb ik maar mijn tweede kussen op mijn hoofd gelegd en ben ik zo uiteindelijk in slaap gevallen. Maar blijkbaar iets te diep, want ik heb mijn wekker vanmorgen niet horen aflopen. Toen ik vanmorgen wakker werd door het lawaai van de zussen, keek ik op mijn uurwerk en zag dat het 5 na half was. Dus ik dacht ik kan nog een half uurtje verder slapen. Maar dan bedacht ik mij dat ik al een haardroger had gehoord en dat dat toch raar is dat je dat als eerste doet als je opstaat.. Dus ik kijk opnieuw en het was 25 voor 7!! De tijd dat ik aan tafel moest zijn! Ik heb mij nog vlug proberen klaarmaken, maar het was te laat, ze waren al vertrokken.. haha! Ik ga proberen nu naar het 2de lesuur te gana maar die begint over 5min en ik ben nog thuis :s dusja haha ik hou jullie op de hoogte! xx

5 opmerkingen:

  1. Bedankt om naar de foto's van Baarle te kijken. Heb je het Veer herkent?
    Momenteel zit ik in Latem. Jaïr is hier alleen en wij hebben sammen wat opgeruimd in de keuken.
    Sil is met de fiets naar de turnles. Nu komt je papa thuis. Ik vraag hem hoe ik mijn reactie kon versturen.

    Mutti

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha , Femke die haar overslaapt. Ik zou me nog meer overslapen moest ik daarom net naar school moeten !! :p
    Ik zou niet meer uit mijn bed geraken denk'k.. Zo super dat ze je niet wakker hebben gemaakt !
    Dus je was een tijdje alleen thuis?Hoe was dat ? Ben je dan nog naar dat tweede lesuur gekunnen ?

    Lieve kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hoe gaat het thuis met JAIR? Gaat hij naar het atheneum naar school gaan? Verder: wakker blijven he FEM!
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fems!
    Ben terug van de Ardennen en ik heb al je blogberichtjes gelezen! Blij om te horen dat het vrij goed gaat. Alleen: al dat uitgaan dan :p. Nee graoje, daar kwam mama Laura even naar boven. Wanneer kunnen we eens skypen?
    Ly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hehe, dag lieve, trouwe bloglezers:)
    camille in mijn volgend berichtje zul je horen hoe alles is afgelopen:p
    mieke, met Jair is het super! die voelt zich hier echt thuis! mama heeft mij daarnet een mailtje gestuurd dat hij naar de zee was gegaan met een vriendin en dan helemaal van gent te voet naar latem omdat er geen bussen waren zei hij en mijn ouders in brussel waren!! en toen dat mama en papa thuiskwamen, zat hij voor de pc met een biertje! haha! dus die heeft gene aanpassingsproblemen! Hij gaat normaal nr de voskenslaan gaan..
    dag mama laura:p ewel vndg had ik een drukke dag, zonder dat ik was gewaaarschuwd.. ik wete niet wat ze morgen voor mij in petto hebben (haha) maar morgen ben ik normaal online!
    zoen!!

    BeantwoordenVerwijderen