woensdag 19 augustus 2009

waar is mijn pyjama?

Ik wou gaan slapen en maakte mij volledig klaar en wou dan mijn pyjama aandoen. Maar ik vond hem dus niet en ik was er nochtans zeker van dat ik hem in de badkamer had gelegd. Dus ik zei net aan Emilia: "I can't find my pyjamas" haha! superfout, gelukkig begreep ze mij en blijkbaar heeft de mama hem gewassen! Nu kan ik me herinneren dat ik mijn pyjama op de wasmand had gelegd voor mijn douche te nemen.. haha! dikke zoenen en buenos noches (voor jullie is het eigenlijk net vroeg in de ochtend dus goedemorgen!)
P.S. Happy birthday voor Lautje!!:)

13 opmerkingen:

  1. donde ésta mi pijama?
    in het Spaans...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Fem.
    Duidelijk al heel wat avonturen daar de eerste dagen. Ik ben benieuwd naar de opvolging ervan. Veel plezier daar en geniet! Laat je helemaal onderdompelen in de Spaanse taal en de Mexicaanse cultuur! Ik denk alvast aan je! Groetjes Anne-Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vlug een kijkje over de middag. Waaaw Fem je wordt een echte schrijver. mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. donde ésta da kan ik nu al :D joepi haha!

    dank u anne-katrien om ook mee te volgen!! echt leuk! ik zal er zeker van genieten!! groetjes vanuit het verre Mexico!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hehe dag mammie!:) dank u, keb er wel lang ana bezig geweest! waarom gebruik je niet je google-account? dikke zoen en tot vanavond laat met Jair!!! spannend!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Fem!
    Heb zonet ùet je gechat en je berichtjes gelezen op je blog. Amai het klinkt allemaal nogal heel erg avontuurlijk! Echt chique dat je dat allemaal doet. Maar jou kennende komt dat allemaal wel in orde, en je weet dat wij er zin voor jou! We skypen deze week nog wel misschien? Zaterdagavond ofzo?
    Ly Anyway!

    P.S.: Thanks for the birthday messages.
    P.P.S.: Als het eventjes moeilijk is moet je onze hoodie maar aandoen, ook al is het daar 40 graden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ma fem zo zot dat jij daar nu ook zo zit ..; je hebt het blijkbaar wel al goed?;; amai ik ben wel zot zot jaloers op u huis ze ...??? das echt niet normaal eh ??://:: maar ja oke hhahaha

    ik volg je schatteke ..

    doe je best
    dikke zoen
    LINE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fem. , ik heb zonet eindelijk tijd gevonden om je reisverslag te lezen. Je doet het fantatisch. Wij hebben zonet onze Argentijnse zoon opghaald en kunnen ons nu beter inleven in de communicatieproblemen. We halen de woordenboeken regelmatig boven. Maar Jaïr is super nieuwsgierig en binnenkort zullen jullie waarschijnlijk samen chatten. Lieve Fem jouw beslising om een jaartje weg te gaan , brengt ons allemaal op de avontuurtoer. We beleven voortdurend nieuwe dingen. Maar het zal supertof zijn!! We hebben op de luchthaven een leuke Argentijnse meid ontmoet "zachira" die sind januari in Mons logeert en die met Jaïr in de klas zat. Ze spreekt al supergoed Frans. PS Bert zegt dat je de batterij van het fototoestel eerst 24u moet opladen niettegenstaande het lichtje al op groen zou staan. dikke knuffel mama

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En die ARgentijnse zoon willen wij ook eens ontmoeten hoor, daar ons Line in Argentinie zit...
    Wauw , de wereld is toch klein geworden...
    KUs voor jou Ruth en Tommie, keep up the good work.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Femietje, Tis u nichtje hier e, ben net terug van een weekje zee en vertek morgen op curcus van de vksj, daarna is de vakantie ver gedaan maar ja, daar heb jij niets aan want je ben al begonne, hoe is u school daar, heb net u verslagen gelezen an amai zo een reis, het zou niet voor mij zijn, ik kijk al uit naar de dag in walibie dat ik mijn neef ga ontmoeten, dikke kussen, zoë

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Zoetje:)
    amai, gij zijt ook geen ene dag huis eh;-) khoop dat het een beeje leukt wordt en dat het lukt om u eign bed te sjorren haha! jaja tschijnt da tij echt supervriendelijk is en echt gemotiveerd dus :)
    dikke kussen
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoe doeje het toch
    daarom daje rode tshirt aan had op ons skype gesprekje:p nu verklaart zich alles=) kiekje toch!

    BeantwoordenVerwijderen