zondag 30 augustus 2009

Hele dag bezig, niets gedaan!

Je vraagt je waarschijnlijk wel af wat die titel te beteken heeft! hehe!
Ik ben dus rond kwart na 10 opgestaan en heb me dan op mijn gemak een douchke gepakt. Want juist ja ik ben in mijn vorige bericht vergeten zeggen dat ik zeker een heel pakje sigaretten heb opgerookt!! Ik zie jullie al fronsen.. (hé ellen) Ik bedoel dus dat bijna alle vrienden van Diana (en zijzelf trouwens ook) roken.. Wat echt echt niet leuk was.. Want jullie weten dat ik daar absoluut niet tegen kan! En ik voelde mij dus vies vanmorgen en heb echt genoten van die douche! haha :)
Ik kwam net uit mijn douche, toen ze op mijn deur klopten om te zeggen, Femke we moeten weg.. De papa was gaan werken, de mama en Pauline gingen naar de range (weten jullie nog, naar de oma en opa..) en Alejandra en Diana moesten naar de tandarts dus ik moest mee met hen. Dus ik kleedde mij vlug aan en stapte zonder ontbijt in de auto. Alejandra en Diana hadden ook nog niet geheten, dus zijn we ontbijt gaan nemen in El cunado ofzoiets. En wat denken jullie dat ik heb geheten als ontbijt?? Ja jullie raden het goed opnieuw TACOS!!! haha! Raar hé dat ze hier taco's als ontbijt nemen. Maar blijkbaar is dat hier de gewoonte want die 'tacotent' zat helemaal vol. Het heeft mij wel zeer gesmaakt. Taco met lekker en 2 verschillende soorten vlees, kaas en soort avocadosaus en een appelseinsapje.
De tandarts was in een andere stad, 20 min rijden. De stad waar de papa werkt. We zijn dus eerst naar het werk van de papa gegaan. (Hij werkt in een winkel die enkel auto-onderdelen verkoopt.) Maar het is niet zo een winkel gelijk hier, eerder een soort magazijn en dan zo gelijk een bar waar de mensen hun dingen moeten vragen.. raar!

We hebben onze auto daar geparkeerd, ‘ de winkel’ ligt net buiten het ‘centrum’. We zijn dan naar de tandarts in het centrum gestapt. Dat was een superkleine ‘praktijk’, in zo’n plaats waar nog enkele andere dingen, winkels??, waren.. raar! Helemaal niet zoals bij ons. Dan zijn we teruggegaan naar de winkel waar de papa werkt en zijn we daar, achterin nog eventjes gebleven. Gewoon gezeten en wat gepraat, omdat de mama dat schijnt gevraagd had om de papa blij te maken, aangezien we gisteren ‘niet zo braaf waren’. Haha, echt raar dus! We zijn daar vertrokken om kwart na 2 en moesten om 3uur bij een Rotary-bijeenkomst zijn. Onderweg zijn we nog iets gaan halen om te eten (in de Subway, een broodje) en thuis nog vlug een pull gaan halen, want het weer was niet zo goed meer.

Om kwart na 3 waren we (Diana, Adriaan (die neef die volgend jaar ook weg wil) daar, maar het was nog niet begonnen. Ik begreep al snel dat het weer niet voor mij was, maar ik kon niet anders dan meegaan zei Diana omdat ik anders alleen thuis zou zitten.. amai, heb ik daar eventjes afgezien! 4uren moeten luisteren naar die meneer die de vorige keer mijn papieren enzo gecheckt heeft (en jullie weten hoe graag ik hem heb.. uh uh kuch kuch). Echt verschrikkelijk! Heel de uitleg over wat is de Rotary, de regels, hoe inschrijven, bblablabla. En papa en mama dat dossier dat we moesten invullen he, hij heeft dat echt volledig besproken en uitgelegd, gelijk dat hij tegen de bende baby’s aan het spreken was!! Alles staat er zooo duidelijk op. Jullie kunnen mijn frustraties waarschijnlijk wel merken.. haha. Diana heeft ondertussen mijn nagels gelakt en daarna heb ik mij bezig gehouden met strechtoefeningentjes voor mijn gebroken vinger. Haha!

Ik ben dus de hele dag niet thuis geweest, daarom, pappie en mammie, dat ik net vandaag, nu we met Martin gingen bellen, niet online kon zijn, spijtig..

Mijn titel komt waarschijnlijk door die Rotary-bijeenkomst, want eigenlijk heb ik vanmorgen toch weer iets nieuw ‘geleerd’/beleefd!

Vele zoentjes van Femico uit MexicoJ

p.s. Mensjes die maandag weer met school beginnen , geniet van jullie laatste 2 daagjes!

4 opmerkingen:

  1. Fem, ze beginnen pas dinsdag 1 september weer met school, laat ons dat ene dagje aub ook nog even héééé... kus

    ps: ETEN dat jullie daar doen ...;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps ja ik wist nog nogthans dat het pas dinsdag was, want je kunt het zien dat ik 2 daagjes heb geschreven! hehe, maar ik moet maandag wel al naar school hoor! dus!:D
    ik weet het, mijn oudste zus zei nog tegen mij, ja wij eten hier eigenlijk gans de dag door, wanneer we honger hebben nemen we iets.. haha! ik moet echt dringend met sport beginnen! haha dikke zoen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOHHHH fem die frustratie van dat rotaria gedoe .. dat begrijp ik dus echt helemaal .. dat vind ik echt grappig want ik erger me daar dus ook echt doood aaan...
    gelijk dat we babys zijn en niets verstaan... en gelijk dat we niet weten hoe we om moeten gaan met een probleem... haha
    bij mij hebben me zelf uitgelegd wat ik moet doen als ik een stuk chocolade koop--- echt
    domme domme mensen hahaha
    maar ja er zal wel iets nuttig aan zijn zeker...

    dikke zoen doe je best

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha wat een referentie naar ondergetekende:p
    goh ja, zo vree gezond leeft de jeugd daar blijkbaar nie ( nu kom ik wrs over als een super voedingsdeskundige die de eetgewoontes van 'de jeugd' afkeurt.. mmhh) miesje je beleeft daar toch het een en het ander hoor :o amaii! hier is school nog niet begonnen, pas de 21ste, gihi.. zie alles grandioos zitten, behalve die **examens in januari (wrm denk ik daar al aan? :s)
    vndaag 2de dag werk, echt zot, ben in stukjes maar toch.. kwerk veel te snel, veel te vlug klaar:s en dan hebbek niets meer te doen, slecht slecht:p
    bon bon, kga is in douche springen
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen