woensdag 26 augustus 2009

Donde estan mis ropas?

Ja hier ben ik weer met mijn kleren!! Ik was dus op zoek naar ene T-shirt die ik de eerste dag gedragen had en ging naar het 'waskot' om te kijken of hij daar toevallig niet lag.. En jawel.. ij lag daar en niet alleen die T-shirt.. zowat een derde van mijn kleerkast lag daar!! haha! Ja ik had zo een paar kleren die ik misschien 1 keer had aangedaan en dus niet vuil waren, opgeplooid en op mijn nachtkastje gelegd.. En blijkbaar heeft de kuisvrouw die allemaal gewassen! Zot eh..! haha!

Ik ben dan ook is achter het 'waskot' gaan verkennen want daar was ik nog nooit geweest. Daar zij er nog 2 soort van open ruimtes onafgewerkt.. Niets speciaals dus..

Maar nu ga ik naar beneden want Alejandra heeft 2 vriendinnen van unif meegebracht en die willen mij natuurlijk is zien!:p

Muchos besos y hasta luego!
xx

p.s. sorry als mijn spaans niet klopt, still learning..

3 opmerkingen:

  1. Haha, ge hebt het daar blijkbaar veel te goed :p
    Na 1 keer aandoen worden u kleren al gewassen, straks komde terug als een verwend kind ^^

    Miss Popular, iedereen wil u zien!

    P.s. Ik zou het toch niet merken moest u spaan niet kloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is dik in orde dat Spaans. En na een maand ben je volledig verspaansd. Kijk maar naar Line, die droomt al in het Spaans..
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @michael: haha idd!
    seg meneer ge moet mijn blog nu ni lezen eh!! nu moede studern! vanaf morgen moogde weer leze:D veel succes eh morge, denk aan jou!
    @mieke: joepi, ik kan toch al 1 zin hehe. ja maar line had wel al spaans op school gekregen eh.. maar ik hoop dat het bij mij ook snel komt.. hehe! dikke zoenen!

    BeantwoordenVerwijderen