zondag 23 augustus 2009

Luchthaven-vertrek Emilia

Zoals ik al zei, was het een lange nacht! We zijn niet meer naar de 'range' gegaan, waarvoor ik enorm blij ben. Ik heb nog een beetje geslapen van 11, tot half 2. Rond 2u zijn we dus vertrokken richting Guadalajara. Iedereen had zijn kussen meegenomen in de auto en we hebben dus allemaal geslapen, waardoor de 3uren zo voorbij waren :). Aangekomen in de luchthaven moest Emilia inchecken. Ik kon bijna niet meer op mijn benen staan, zo moe dat ik was! We hadden geen avondeten meer geheten dus hadden we natuurlijk honger in de luchthaven. Dus zijn we bij de Burger King gaan eten. Frieten om 6u smorgens!!! Niet te doen! Maar aangezien ik zo moe was en honger had, was het gewoon verstand op nul en eten. Dan moesten we daar nog tijdje gewoon wachten en heb ik nog een Vanilia Latte gekocht bij de starbucks waar ik mijn tong aan verbrand heb:(. Dan was het tijd voor afscheid te nemen van Emila. Ze heeft iedereen een dikke knuffel en kus gegeven en dan nog is wat langer bij de papa gestaan en dat was het, de korte pijn. Ik had het gelijk lastiger dan de familie zelf (allé niet dan de ouders en ik denk dat de zussen het nog niet echt beseffen) want ik moest natuurlijk keihard denken aan mijn eigen afscheid in Zaventem dat precies een week geleden is. Ik heb zelf enkele traantjes moeten wegpinken. Rond 8u zijn we opnieuw richting Aguascalientes vertrokken. Thuisgekomen is iedereen in zijn bedje gekropen. Ik mis jullie! <3

4 opmerkingen:

  1. Lieve Femke, het is super om je blog te lezen en een beetje te kunnen meeleven wat jij daar allemaal beleeft nu !! Ik vind het echt heel sterk van jou dat je daar bent en je je daar helemaal aanpast aan de mensen, de taal en het eten (alhoewel frieten om 6h 's morgens is precies wel een beetje Gentse Fieste kost). Hier start volgende week de school terug en dan is het voor Johneke gedaan met uitgaan en niets doen, ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind. We missen je en denken aan je !! Keep on writing on the blog !! Dikke kus en knuffel Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Tante Tania!
    Super dat je ook meeleest en superleuk om een berichtje te krijgen!
    Haha, ja maar de frietjes smaken hier toch heeel wat minder dan in België ze! Hehe, ik ben vandaag met mijn 2de week school gestart. Ik hoop echt dat ik de taal snel leer want nu versta ik hier niets en is het soms echt saai, waardoor ik thuis dan weer mis.. niet altijd even gemakkelijk dus.
    Ik denk ook veel aan jullie!! Dikke zoenen en knuffel terug!
    Tot het volgende bericht!
    xx
    femmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Femmie, amai, jong, niet te doen hoe er daar met u rondgetjold wordt. Van het een naar het ander, kan niet anders dan dat gij moe zijt.
    Al die nieuwe dingen ....
    Ik lees ook zo af en toe wat heimwee door je berichten, Line had dat ook.
    Die eerste weken zijn knap lastig hé, maar kop op, over twee weken ben je daar zo ingeburgerd dat je een echte Mexicaanse zal lijken. Alleen je blonde haar en je blauwe oogjes zullen jou verraden...
    HOu je goed, meid, je bent knap bezig.
    BESOS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, inderdaad ik ga hier van het een naar het ander! Gisteren was ik echt zooo moe, dus ik denk dat het ook daarom was dat ik aan het wenen was. Ja, die heimwee zit er voorlopig helaas nog in. Maar ik heb zondag met Line gebeld en dat deed echt deugd, want zij maakt zo volledig hetzelfde mee en zij weet precies hoe het voelt enzo en het was echt leuk dat ze zei dat ze het de eerste 2 weken ook zeer lastig had en dat ze het nu zoo leuk heeft.. dus ik hoop echt dat het bij mij ook zo zal zijn.. hehe, je berichtjes helpen me erdoor eh Mieke:)
    Muchos besos!! x

    BeantwoordenVerwijderen