zaterdag 8 augustus 2009







'Mijn' Mexicaans huis!




5 opmerkingen:

  1. ja, mijne goeie, gaat ge daar uwen weg wel vinden???
    Leer al maar de woorden in het Spaans:
    DONDE ESTA??
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amuseer je daar maar goed Femke =)
    Ben al benieuwd naar je eerste blogberichtje
    Zoen
    Julie Genetello

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai zo'n reis en dan na 26 u. kom je toe in je gastgezin, ontdek je 4 zussen. Met 1 van die zussen en wat vrienden ben je al op stap geweest. Wat een rare uitgang, eten en drinken en alleen de mannen mochten binnen om drank op te halen. Ik zal alles nog eens moeten herlezen om de namen van dat eten en drinken te onthouden.
    En dan eindelijk naar bed in je grote kamer.
    Vandaag zit je al op school geloof ik.
    Ik ga stoppen want een blog is openbaar.
    Muti zal je mailen. Dag Femico.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hehe dag muti!
    superleuk dat je al gevonden heb om op mijn blog te lezen en berichtjes te plaatsen! echt de max! ja idd allemaal een beetje raar! die drank is trouwens BOEMBA ipv booma :p denk ik haha
    ik zat vandaag inderdaad al op school en ik ga probere straks een verslagje te schrijven.
    dikke zoen en tot het volgende berichtje!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. femke zo een zot huis! en die ballonnetjes hehe!:p kus! canelle

    BeantwoordenVerwijderen