dinsdag 25 augustus 2009

4de dag school

Vandaag had ik maar 2u les. Normaal had ik 4uren, maar het uur informatica moest ik niet volgen omdat ze werken hier met een soort van Voslo. Maar hier noemt het 'blackboard' en is het veeel sjieker en uitgebreider. Ze krijgen er taken die ze dan tegen de volgende les moeten afgeven. Ook zetten de leerkrachten de geziene lessen op enzo.. Ze moeten het echt veel gebruiken! Maar dus aangezien ik nog geen eigen soort account heb op blackboard, kan ik dus die les niet volgen. Maar ik vind het niet erg hoor, want zo heb ik bijna niets van huiswerk!!! haha:) En dus de andere les was 'Frances I' maar daar was er dan plots geen plaats meer ofzoiets dus hebben ze mij in 'Frances III' gestoken (en die is pas morgen), geen probleem voor mij natuurlijk:D. Maar het was dus eigenlijk wel wat saai aangezien ik van 7u tot half 3 op school moest zijn omdat Diana haar rooster zo was en ik maar 2uren les had. Ik had dus superveel honger als ik thuiskwam, aangezien ik ontbeten had om half 7 en maar om half 4 'middageten' heb geheten!

Ik was ook (en ben nu nog steeds eigenlijk) doodmoe. Ik denk dat die nacht naar Guadalajara nog wat in mijn kleren hangt. Het was dus een lastige namiddag, zeker tijdens en na het telefoongesprek met mama.. (ook al was het vol goede raad:)) Ik heb dan 2 uurtjes gerust, dan eventjes bezig geweest met spaans en dan eventjes met mi primo de Bolivia gepraat. Dat deed mij wel deugd, want het was natuurlijk al nacht voor jullie in Belgenland en niemand was meer online.. En misschien dat ik met hem in december naar Monterrey ga gaan. Niets is natuurlijk zeker, helemaal nog niet, maar gewoon de gedachte op dit moment dat ik misschien iets met Ben ga doen, doet me veel beter voelen:).

Mammie, ik heb je raad opgevolgd en mailtje gestuurd naar Diana en ik heb het doorgestuurd naar jou. Ik heb ook mijn zinnetjes opgezocht, maar aangezien ik geslapen heb tot 19u en de mama op dat moment niet thuis was, was het al vrij laat. Maar ik heb ze toch nog getoond aan mijn 'mama' van hier als ze thuiskwam en ze begreep het :D Ze zei dat we morgen naar de bank zullen gaan. Ik had erbij geschreven dat ik van u de zinnetjes moest opschrijven en dan vroeg ze iets over u en kreeg ik tranen in mijn ogen. Ze vroeg denk ik dan of ik triestig was en of gij ook triestig waart.. hehe, ze was echt superlief want dan heeft ze mij een knuffel gegeven en was ze zelf ook aan het wenen.. Ze heeft het ook superlastig met het vertrek van Emilia.. Dat was wel een raar moment.
Voor de rest van de avond heb ik met Alejandra en een beetje met Diana (terwijl ze haar huiswerk aan het maken was (en nog steeds bezig is :p) zitten praten over school, vrienden,.. dus dat was wel gezellig :). Dus mama, ik denk dat ik goed geprobeerd heb, om je raad op te volgen..
Het is nu half 11 hier dus ik ga vlug iets eten en gaan slapen!
Tot morgen!
Dikke zoenen!

5 opmerkingen:

  1. tranen ja, van mama's die hun kind een jaartje afgeven, van kindjes die hun thuis een jaartje moeten missen.
    knuffel ze maar fijn ginder Fem, zowel voor hen als voor jou zal dat deugd doen.
    De tranen zullen met de tijd wel opdrogen .
    KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hehe, zal ik doen Mieke! :) dikke zoen!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. batist (neef femke)25 augustus 2009 om 19:49

    heey, femke batist hier!
    tof dat je daar een lieve mama hebt!
    ik ben terug uit rome en het was warmer dan bij ons in griekeland!
    en bedankt voor het boek te moge lenen egt super handig!
    DAAAG fem en dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey tistie!:)
    wijs da je ook een berichtje ebt gepost!!:)
    amai nog warmer?! ge zult wel afgezien ebben dan...
    aah das goe da je het ebt kunnen gebruiken! kben blij:)
    dikke zoen terug en tot het volgende berichtje eh :p
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahola :d
    2 vragen: brief al toegekomen? ik vrees van niet :s
    2: Ben in bolivie... ben vn voskenslaan?
    kus
    -ga mij klaarmaken om verkenningstocht nr werk te doen en te zien hoelang ik erover doe met de fiets
    kwestie van daar niet te vroeg te zijn en deugdoende slaap te missen:p
    oja bn btw ingeschreven aan unief, mega zot :d

    BeantwoordenVerwijderen